نماینده گرمی مغان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:
نماینده گرمی مغان در مجلس شورای اسلامی گفت:با وجود دغدغه های اساسی نظام در حوزه سیاست خارجی، معیشت، سلامت و امنیت مردم در الویت برنامه های مجلس و دولت قرار دارد.
کد خبر: ۴۱۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۲ 31 May 2015

 به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام میرقسمت موسوی اصل در جلسه بررسی مشکلات بهداشت و درمان گرمی مغان افزود: رضایت مردم از طرح تحول نظام سلامت در کشور محسوس است و نمایندگان مردم از برنامه های وزارتخانه مربوطه در راستای این طرح حمایت می کنند.

وی همچنین نسبت به پیگیری تامین اعتبارات تکمیل دانشکده پرستاری گرمی مغان و بهسازی خانه های بهداشت روستاهای این شهرستان قول مساعد داد.

دکتر مجیدمحمد غریبانی مدیرشبکه بهداشت و درمان گرمی مغان نیز کاهش هزینه های پرداختی مردم به میزان بیش از 10 میلیارد ریال در سال گذشته را از برکات طرح تحول نظام سلامت در این شهرستان دانست.

وی بیمارستان ولایت گرمی را بر اساس اعلام مسوولان مربوطه از بیمارستان های نمونه استان در سال گذشته معرفی کرد و افزود:پرستار و مامای نمونه کشور در سال گذشته از این شهرستان انتخاب شده بود.

وی از خرید یک دستگاه سونوگرافی پیشرفته برای بیمارستان ولایت گرمی، فعالیت 18 پزشک خانواده در مراکز درمانی شهری و روستایی گرمی مغان و افزایش قابل توجه پزشکان خانواده در این شهرستان خبر داد.

غریبانی جمع آوری قلیان سراها را خارج از حوزه وظایف تعریف شده برای شبکه بهداشت و درمان دانست و در این راستا نسبت به همکاری با دستگاه های متولی نظارت بر اماکن عمومی اعلام آمادگی کرد.

رئیس دانشکده پرستاری گرمی مغان با اعلام اینکه مجوزی دال بر ایجاد قلیانسرا در گرمی مغان صادر نشده است نبود مراکز و امکانات تفریحی را از مشکلات فراروی جوانان برشمرد و توجه مسوولان را در این خصوص خواستار شد.

گرمی مغان در شمال اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار