فینال جام حذفی روز پنجشنبه بین دو تیم تراکتورسازی تبریز و نفت تهران در شهر خرمشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۲۱۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۵ 10 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، فینال جام حذفی روز پنجشنبه ساعت 20:30 در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر بین دو تیم تراکتورسازی تبریز و نفت تهران برگزار می‌شود. بازیکنان هر دو تیم از شرایط مالی حاکم بر باشگاه‌شان ناراضی هستند. البته وضعیت نفت کاملا بهم ریخته است و طبق آنچه علی دایی در مصاحبه‌های متفاوتش بیان کرده باشگاه نفت تبدیل به تیمی محلی شده که اصلا وضعیت مناسبی ندارد و حتی آنها نمی‌دانند با چه کسی در این باشگاه طرف حساب هستند! وضعیت تراکتورسازی البته اینگونه نیست و فقط بازیکنان تیم نسبت به پرداخت نشدن مطالبات‌شان گلایه‌مند هستند. به دلیل این شرایط است که اهالی فوتبال پیش‌بینی می‌کنند که تراکتورسازی برنده فینال است و قهرمان خواهد شد. به همین دلیل هم در لیگ برتر تیم‌ها برای کسب رده چهارمی تلاش بسیاری کردند اما هواداران تراکتورسازی خاطره خوشی از پیش‌بینی قهرمانی ندارند و دو فصل پیش هم که آنها خود را قهرمان لیگ برتر می‌دانستند مقابل همین تیم نفت تهران در تبریز جام را از دست دادند و در واقع جام قهرمانی از دست تراکتورسازان لیز خورد و به سپاهان رسید.

جام حذفی

تراکتورسازی و هوادارانش به خوبی آن بازی تلخ را به یاد دارند و می‌دانند که نباید خود را حتی مقابل تیم از هم پاشیده نفت برنده بدانند. شاگردان علی دایی نیز با تمام توان و برای اثبات توانایی‌هایشان به فوتبال ایران در این مسابقه برای برنده شدن تلاش خواهند کرد اما مصدومیت و غیبت ایمان مبعلی کار تیم نفت را در این بازی سخت‌تر می‌کند. ارسلان مطهری مهاجم تیم نفت هم در این بازی به دلیل مصدومیت حضور ندارد.

ادینیو گلزن برزیلی تراکتورسازی هم می‌خواهد با حضور در این فینال از فوتبال تبریز و تراکتورسازی خداحافظی کند.

غیبت و محرومیت علی دایی شاید بزرگترین نکته منفی تیم نفت تهران در فینال باشد. حضور دایی در کنار زمین می‌توانست بازیکنان تیم نفت را با اعتماد به نفس بیشتری به مصاف تراکتورسازی بفرستد.

روز پنجشنبه شهر تبریز در انتظار جام قهرمانی است ولی شاگردان علی دایی مانع بلندی بر سر راه تراکتور محسوب می‌شوند و آنها نیز قهرمانی را می‌خواهند. باید دید در این مسابقه کدام تیم برنده می شود. تراکتورسازی با قلعه‌نویی روی نیمکت یا نفت تهران با سرمربی سکو نشین خود.

این دو تیم هفته گذشته در آخرین هفته لیگ برتر باهم روبه رو شدند که تیم تراکتورسازی یک بر صفر و با گل دقیقه 90 ادینهو به پیروزی رسید. شاید دیدار دو تیم در فینال حذفی 120 دقیقه طول بکشد و شاید هم ضربات پنالتی قهرمان را در خرمشهر تعیین کند. فصل گذشته تیم پرهوادار استقلال مقابل ذوب آهن در خرمشهر در ضربات پنالتی شکست خورد و جام را به ذوب آهن تحویل داد باید دید در این مسابقه تراکتورسازی پرطرفدار پیروز می‌شود یا نفت بی‌هوادار!

اسامی محرومان فینال حذفی

تراکتورسازی:جاسم کرار
نفت تهران:علی دایی( سرمربی)، احمد آل نعمه، عباس بوعذار و توحید غلامی

اسامی داوران فینال :سیدمهدی سیدعلی به عنوان داور وسط و سعید علی نژادیان و سعید قاسمی به عنوان کمک اول و دوم این بازی را قضاوت می کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار