مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: مرد ۴۵ ساله در «دربند» توسط امداد هوایی به بیمارستان منتقل شد.
کد خبر: ۴۲۲۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸ 12 May 2017
مهیار مقیمیان، با بیان این که شب گذشته پیرو تماس تلفنی مدیریت هتلی در «دربند» مبنی بر اینکه آقایی ٤٥ ساله نیازمند امداد است و حال مساعدی ندارد، بلافاصله تیم امداد و نجات به این محل کوهستانی اعزام شد، افزود: پس از حضور نیروهای امداد و نجات مشاهده شد که این فرد دچار مسمومیت دارویی شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس و با توجه یه حساسیت موضوع سریعا یک تیم ٦ نفره از پایگاه امداد و نجات کوهستان دربند با تجهیزات کامل به سمت منطقه اعزام شد.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: پس از رسیدن این تیم امدادی به محل مورد نظر و بررسی شرایط مصدوم مشاهده شد که وی دچار هشیاری کم، نوسان فشار و شرایط نامساعد بدنی است.

مقیمیان اضافه کرد: به همین دلیل با توجه به بعد مسافت و شرایط فرد مصدوم  و مشاوره ای که با دکتر آنکال جمعیت هلال احمر انجام شد فرد مصدوم از طریق امداد هوایی ابتدا به بیمارستان میلاد و سپس از طریق آمبولانس به بیمارستان لقمان انتقال داده شد.

وی با بیان این که ایم عملیات امداد به دلیل آن که در کوهستان رخ داده بود ۵ ساعت به طول انجامید، گفت: آقایان امید رحمانی، حیدر خانلو، آرین شکوری راد، مجتبی سجادی فرد، محمد رضا نصیری و پوریا کنجوری نجاتگران حاضر در این عملیات بودند.
منبع: مهر
برچسب ها: دربند ، امداد هوایی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار