کد خبر: ۴۲۴۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹ 16 May 2017
به گزارش تابناک یزد،دوره آموزشی مالیات و دریافت کد اقتصادی ویژه موسسات فرهنگی درسالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد.

در این دوره آموزشی که با حضورعلی غیاثی ندوشن مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی یزد و منوچهراسدی مدیرکل امورمالیاتی برگزار شد موسسات فرهنگی استان یزد با نحوه پرداخت مالیات ودریافت کد اقتصادی و همچنین مشکلاتی که برای موسسات فرهنگی در این حوزه وجود دارد آشنا شدند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به تعداد موسسات فرهنگی در استان گفت:در حال حاضر ٤٨ موسسه  فرهنگی چند منظوره در استان یزد فعالیت می کنند.
علی غیاثی ندوشن افزود:٨١موسسه تک منظوره نیز در بخش های مختلف فرهنگی و هنری دراین استان فعالیت دارند.
وی با اشاره به نقش مهم موسسات فرهنگی در مشارکت و ترویج فعالیت های فرهنگی و هنری از آنان خواست تا با توانمند سازی و حضور نیروهای متخصص بتوانند قدم های مثبت و روبه جلویی را در استان بردارند.
وی در عین حال تاکید کرد:با افزایش قابل توجه تعداد موسسات فرهنگی و هنری در دولت تدبیر شاهد رشد نسبتا قابل توجه فعالیت های فرهنگی و هنری در استان یزد بوده ایم.
غیاثی ندوشن تصریح کرد که فعالیت های کیفی از سوی موسسات مورد توجه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد است.
در ادامه برنامه از سوی منوچهراسدی مدیرکل امورمالیاتی استان یزد و همراهان وی کارگاه آموزشی مالیات و تکمیل اظهارنامه ویژه موسسات فرهنگی برگزار شد و مدیران موسسات نیز مشکلاتی را که در این خصوص با آن مواجه اند را مطرح ساختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار