فرماندار شهرستان پاوه از انتخابات پیش رو به عنوان کنکور سیاسی ملت ایران یاد کرد و گفت: بیش از 1400 نفر در شهرستان پاوه کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.
کد خبر: ۴۲۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲ 16 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،پرویز ایده‌پور، اظهار کرد: انتخابات 29 اردیبهشت آزمون و کنکور سیاسی ملت ایران است و امیدواریم همه از این کنکور سربلند بیرون بیایند.

وی افزود: انتخابات بهار احزاب و تشکل‌های سیاسی است و نباید فرصت حضور در این بهار را از دست داد.

فرماندار شهرستان پاوه با بیان اینکه کیفیت انتخابات به حضور مردم پای صندوق‌های رای بستگی دارد، اضافه کرد: حضور مردم در بعد داخلی بیانگر اتحاد و انسجام ملت ایران است که تمام قد پشت نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند.

ایده‌پور تاکید کرد: حضور مردم در وجهه و سیمای بین‌المللی ایران نیز اثرگذار است و اقتدار مردم ایران را به دنیا نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: به واقع مردم با حضور خود در انتخابات بار دیگر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مهر تایید می‌زنند.

فرماندار شهرستان پاوه در ادامه از آمادگی این شهرستان برای برگزاری انتخابات پیش رو خبر داد و افزود: 72 شعبه ثابت و سیار شهری و روستایی برای شهرستان پاوه در نظر گرفته شده که در مجموع 148 صندوق اخذ رای دارند.

وی تعداد عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی که در انتخابات مشارکت دارند را نیز 1400 نفر اعلام کرد که همگی در این مدت آموزش‌های لازم را دریافت کرده اند و چندین دوره توجیهی نیز برای عوامل برگزار شده است.

ایده‌پور بیان کرد: همه امکانات برای تامین امنیت انتخابات نیز فراهم شده است.

به گفته این مسئول، شور و هیجان انتخابات در شهرستان پاوه کاملا مشهود است و پیش‌بینی می‌شود مردم این شهرستان مانند انتخابات گذشته مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند.


 فرماندار شهرستان پاوه افزود: نامزدهای شوراها نیز بر اساس روند قانونی در حال تبلیغات هستند و بر شیوه تبلیغات آنها نظارت و با هرگونه تخلف برخورد خواهد شد.  


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار