رئیس اداره ورزش و جوانان قائم‌شهر گفت: تیم قهرمانان جهانی و آسیایی قائم‌شهر در مقابل تیم کوتاه‌قامتان مازندران با بازی نزدیک توانست تیم حریف را 9 بر 8 شکست دهد.
کد خبر: ۴۲۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳ 02 June 2015

فرشید قدیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان قائم‌شهر، اظهار داشت: به‌مناسبت هفته جوان و نیمه‌شعبان مسابقه دوستانه بین تیم منتخب کوتاه‌قامتان مازندران و قهرمانان جهان و آسیایی قائم‌شهر در سالن سرداران این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان قائم‌شهر اظهار کرد: جلسات متعددی با کوتاه‌قامتان بلندهمت مازندران برای برگزاری مسابقه فوتسال به‌شکل نمادین انجام شد و با هماهنگی‌های لازم تصمیم گرفته شد مسابقه نمادین میان منتخبان کوتاه‌قامتان مازندران و قهرمانان ورزشی قائم‌شهر برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه گلچینی از قهرمانان جهانی و آسیایی قائم‌شهر در قالب یک تیم در این مسابقات شرکت کردند، افزود: تیم قائم‌شهر از قهرمانان رشته‌های ورزشی کاراته، شمشیربازی، شطرنج، فوتبال و کشتی تشکیل شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان قائم‌شهر ادامه داد: تیم قهرمانان جهانی و آسیایی قائم‌شهر در مقابل تیم کوتاه‌قامتان مازندران با بازی نزدیک توانست تیم حریف را 9 بر 8 شکست دهد.

این مسئول با تاکید بر اینکه باید تعداد برگزاری مسابقات این‌چنینی به شکل نمادین در قائم‌شهر افزایش پیدا کند، خاطرنشان کرد: باید شرایطی ایجاد شود تا جوانان با مشاهده این‌گونه مسابقات اوقات فراغت خود را با شادی و نشاط بگذرانند؛ باید جوانان را تشویق کنیم تا برای پر کردن اوقات فراغت خود به‌ویژه در فصل تابستان به ورزش رو بیاورند.

قدیمی درباره برنامه‌های اداره ورزش و جوانان قائم‌شهر برای پر کردن اوقات فراغت جوانان در فصل تابستان، اضافه کرد: قائم‌شهر دارای 120 باشگاه خصوصی و 20 باشگاه دولتی فعال است و در این راستا 45 هیئت ورزشی با بیش از 700 مربی آمادگی کامل برای برگزاری کلاس در رشته‌های مختلف ورزشی در فصل تابستان را دارند.

وی در پایان گفت: تاکنون تبلیغات مختلفی در سطح شهر برای معرفی کلاس‌های رشته‌های مختلف ورزشی انجام شده و این کلاس‌ها از صبح تا شب برای علاقه‌مندان دایر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار