با مخاطبان
شاید از خود بپرسیم پس شرکت برق چه وظیفه ای در قبال مردم دارد که به سراغ اداره کل هواشناسی برویم و از آن انتقاد کنیم ؟
کد خبر: ۴۳۴۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵ 01 June 2017
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
نوسان برق در دهدشت ،باید به سراغ هواشناسی برویم!
چند روزی می شود که با گرم شدن هوا برق برخی مناطق دهدشت مکرراً دچار نوسان شده و مردم را با مشکلات جدی مواجه کرده است . روزهای گذشته در اکثر مناطق شهر دهدشت در حدود بیش از چندین بار شاهد نوسان برق در بودیم که سرگردانی مردم و عدم پاسخگویی مسئولان را بدنبال داشت .
در این خصوص برخی ها وزش باد و وارد کردن خسارت به شبکه برق را دلیلی برای قطع و نوسان برق عنوان می کنند اما به نظر می رسد باتوجه به قطع و وصل و نوسان برق به دفعات مکرر که هر بار بیش از دوساعت به طول می انجامید شبکه برق در دهدشت با مشکلات جدی روبرو است که نمی توان همه تقصیرها را به گردن باد و خاک انداخت و تلاش و عزم مسئولان مربوطه را می طلبد تا به این وضعیت پایان دهند چون که اگر قرار باشد با وزش باد ، گردوغبار ،گرمی و سردی هوا یا معتدل بودن هوا ، دراز یا کوتاه بودن شاخ و برگ درختان ، برق یک شهر اینقدر با چالش و مشکل مواجه شود که نمی توان همه تقصیر ها بر گردن وضعیت جوی هوا انداخت با این حساب مقصر اصلی را می بایست اداره هواشناسی دانست و باید به مسئولان آن اداره گفت چرا قبل از وزش باد و یا گردوخاک به مردم اطلاع رسانی نمی کنید تا مردم مواظب کنتور برق منازلشان باشند!!

شاید از خود بپرسیم پس شرکت برق چه وظیفه ای در قبال مردم دارد که به سراغ اداره کل هواشناسی برویم و از آن انتقاد کنیم ؟
در اینجا ممکن است مسئول شرکت برق در حال مصاحبه یا ارائه گزارش عملکرد با نشریات شهرستانی یا استانی باشد تا موفقیت خود را به رخ منتقدین خود بکشد کسی نیست از ایشان سوال کند آیا زمان آن فرا نرسیده که دست از ارائه گزارش عملکرد برداری؟ آیا در این همه گزارشات اشاره ای به علت این همه نوسان و خاموشی در دهدشت می شود ؟ آیا صددرصد نوسانات این روزهای دهدشت دلیلش عوامل طبیعی است ؟ آیا یک درصد هم احتمال نمی دهیم که در امورات زیربنایی و زیرساختی و تخصصی برق کاری انجام ندادیم؟ آیا نبود پست های برق در دهدشت به تعداد کافی نمی تواند دلیلی برای این همه خاموشی ها باشد ؟ به فرض محال هم اگر دلیل این همه مشکلات حوزه برق در خصوص نوسانات و قطعی های پی در پی وزش باد باشد باز هم ما در انجام خدمات رسانی کوتاهی کردیم چرا که مشخص می شود شبکه برق رسانی ما حتما دچار معضلات حاد و جدی شده که با وزیدن باد و گردوخاک و ..... بسرعت از مدار خارج می شود و مردم مظلوم ما ساعتها در گرمای تابستان باید تاوان ندانم کاری مسئولان را بدهند امیدواریم دلیل و علت مشکلات حوزه برق در دهدشت عوامل جوی یا طبیعی باشد تا ما بعنوان نگارنده از مسئولان که از آنها انتقاد کردیم عذرخواهی کنیم اما اگر مشکلات متوجه عوامل انسانی و عدم اصلاح و بهینه سازی شبکه برق باشد آنوقت آیا مسئولان برق شهر دهدشت حاضر به عذرخواهی از مردم می شوند یا خیر.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
بنظر می رسد اشکال اساسی حاکم برجامعه ما این است که هر فرد غیرمتخصصی در حوزه تخصصی اظهارنظر می کند و تازه خودش را عالم تمام علوم نیز می داند/
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار