معاون قرآن و عترت اداره کل ارشاد خراسان رضوی:
معاون قرآن و عترت اداره کل ارشاد خراسان رضوی گفت: مشهد شهری سراسر نور و معرفت است و نمایشگاه قرآن و عترت این شهر نیز ظرفیتی بزرگ برای معرفی این منابع قرآنی است.
کد خبر: ۴۳۶۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ 07 June 2017
به گزارش تابناک رضوی، حجت الاسلام محمدتقی کاظمی نسب در این ویژه برنامه با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت، اقدامی ارزشمند و مفید است، اظهار کرد: نمایشگاه قرآن و عترت مشهد ظرفیتی بزرگ برای معرفی این منابع قرآنی است.

وی افزود: در دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت غرفه هایی همچون ناشران قرآنی، نشر دیجیتال، ادارات و سازمانهای دولتی، بین الملل، مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام، هنرهای قرآنی وجود دارد که بهترین غرفه های این نمایشگاه را تشکیل می دهد.

 کاظمی نسب هرشب از ماه مبارک رمضان در این نمایشگاه برنامه های متنوع فرهنگی و هنری پیش بینی شده است که نظر مخاطبین بسیاری را به خود جلب می کند.

معاون قرآن و عترت اداره کل ارشاد استان در بخش هایی همچون عفاف و حجاب تخفیف 40 درصدی برای بازدیدکنندگان در ارائه محصولات در نظر گرفته شده است و یا در بخشی مانند کتابت قرآن 12 هنرمند خوشنویس قرآن کریم را در حضور مخاطبین این نمایشگاه کتابت می کنند که تاکنون نظر مثبت بازدیدکنندگان را در برداشته است.

 وی اظهار کرد: همچنین در بخشی از این نمایشگاه غرفه شهدای قرآنی منا به معرفی این والامقامان می پردازد.

 کاظمی نسب یادآور شد: نمایشگاه قرآن و عترت مشهد با برآورد صورت گرفته روندی مثبت و رو به رشد را در پیش گرفته است که این موضوع در استقبال مثبت مخاطبان از آن مشاهده می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار