معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: اداره‌کل ارشاد مازندران برای تحقق عدالت فرهنگی، از مراکز فرهنگی و هنری خواست تا برنامه‌های پیشنهادی را ارائه کنند. این نهاد در راستای فعالیت‌ها و اهداف وزارت ارشاد، اقدامات گسترده‌ای را انجام می‌دهد و مشارکت حوزه‌های مختلف فرهنگی در این طرح، منجر به تحقق عدالت فرهنگی می‌شود.
کد خبر: ۴۳۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲ 06 June 2015

به گزارش تابناک عباس زارع معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید مبنی بر گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری و همچنین در زمینه اهداف وزارت فرهنگ و ارشاد به‌منظور ایجاد بسترهای لازم برای تحقق عدالت فرهنگی، مازندران هم برنامه‌هایی را در دستور کار خود قرار داد.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه بنا بر اهداف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عدالت فرهنگی باید در بین آحاد مردم جامعه تحقق یابد، افزود: گسترش عدالت فرهنگی با هدف استفاده بهینه از ظرفیت و توانمندی‌های سفیران و کارگزاران این عرصه مانند آموزشگاه‌های آزاد هنری، موسسات فرهنگی، هنری و قرآنی، نگارخانه‌ها و شرکت‌های فرهنگی و هنری که تحت نظارت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارند، محقق می‌شود.

عباس زارع با بیان اینکه برای برون‌سپاری فعالیت‌های فرهنگی به سفیران و کارگزاران عرصه فرهنگ، برنامه پیشنهادی فعالیت‌های فرهنگی باید تا پایان خردادماه به این اداره‎کل ارسال شود، تصریح کرد: پس از بررسی و تصویب برنامه‌ها، این فعالیت‌ها با حمایت، نظارت و مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران توسط موسسات فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های گسترده دولت در حوزه فرهنگی و توجه ویژه به این عرصه، ادامه داد: از علاقه‌مندان به حوزه فرهنگ تقاضا داریم نسبت به ارائه برنامه‌ها و فعالیت‌های خود اقدام کنند و اداره‌کل ارشاد مازندران هم در اجرای این برنامه‌ها مشارکت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه توجه به برنامه‌های حوزه فرهنگ می‌تواند باعث دستیابی به کاهش مشکلات اجتماعی هم شود، گفت: جامعه جوان ما نیازمند فعالیت‌های فرهنگی است تا با مشارکت در این حوزه، بسیاری از معضلات اجتماعی کاهش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار