نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مدافعان اسلام حقیقی داعش را به سزای اعمالشان می‌رسانند.
کد خبر: ۴۳۸۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰ 10 June 2017
به گزارش تابناک : به نقل از ایسنا اکبر رنجبرزاده در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری شهید علی‌جواد زارع از شهدای ترور در اسدآباد، با اشاره به اینکه حادثه تروریستی ١٧ خرداد تزریق خون، نشاط و پویایی به پیکره نظام جمهوری اسلامی بود، اظهار کرد: خوشبختانه کوردلان تروریست و تروریسم عرصه بین‌الملل و منطقه نتوانستند به اهداف خود برسند و باز همچون گذشته به انحراف رفتند.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ١٧ خرداد صحن علنی را با صلابت اداره کردند و تا پایان کار اداری در صحن حضور داشتند و مسائل قانونگذاری را تعطیل نکردند، یادآور شد: این حرکت دشمنان برای مردم ایران یک حرکت نگران‌کننده که موجب تشویش خاطر آنان باشد و در اهداف آنان و اهداف کشور تزلزل ایجاد کند، نبود چرا که ملت ایران در دفاع مقدس ٨ سال آزمایش شده است.

رنجبرزاده با بیان اینکه دشمنان و تروریست‌ها گمان می‌کنند تمام ظرفیت خود را برای از پای درآوردن ملت ایران به کارگرفته‌اند، افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری دشمنان نمی‌توانند با این ترقه‌بازی‌ها در اراده فولادین مردم تزلزل ایجاد کنند.

وی با تأکید بر اینکه چنین حوادثی ملت ایران را هوشیارتر، منسجم‌تر و متحدتر از گذشته می‌کند، بیان کرد: به طور قطع بدخواهان و دشمنان نظام و تروریست چون گذشته پاسخ این اقدام ناجوانمردانه خود را خواهند گرفت.

رنجبرزاده گفت: بیش از ۴ دهه است که دشمنان نظام با فرمول‌های پیچیده در تلاش هستند تا به طریقی کشور ایران را متزلزل سازند اما بدانند با هر شهیدی که اهدا و هر خونی که ریخته می‌شود، ملت ایران منسجم‌تر و متحدتر از گذشته خواهد شد و در عرصه بین‌الملل جایگاه کشور ایران تضعیف نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه همواره ایران در منطقه و در عرصه جهانی یکی از کشورهای امن محسوب می‌شده است، خاطرنشان کرد: این امر همواره برای دشمنان مخرب بوده و آتش بزرگی در درون استکبار و صهیونیست منطقه و سرسپردگان و عربستان ایجاد کرده بود که باید ترقه‌بازی و سروصداهایی در کشور ایران ایجاد کنند چرا که تلاش‌های آنان درگذشته در نطفه خفه می‌شد.

وی افزو: پیام ما به داعش این است که مدافعان حرم و مدافعان اسلام حقیقی خون شهدا را تعقیب خواهند کرد و آنان را به سزای اعمالشان خواهند رساند.

رنجبرزاده با اشاره به اینکه دموکراسی مردم‌سالاری دینی ایران برای دشمنان نگران‌کننده و مخرب است، تصریح کرد: هوشیاری ملت ایران چون بمب حکام مستبد منطقه را از هم می‌پاشد پس تلاش می‌کنیم ملت‌های منطقه را بیش از گذشته احیاء کنیم.

وی شهدای مجلس را شهدایی فرهیخته و بی‌نظیر و شهیدان زنده عنوان کرد و گفت: همواره روح معنوی آنان در مجلس شورای اسلامی به عنوان یک الگوی بی‌نظیر حاکم خواهد بود.






۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار