تابناک: این موضوع زمانی وخیم تر می شود که در گفت و گو با بسیاری از تورلیدرهایی که همراه با تورهای گردشگری خارجی به میدان امام آمده اند متوجه می شویم آنها گردشگران خارجی را توصیه به استفاده از قرص های ضدادرار موقع گردشگری در شهر اصفهان می کنند!.
کد خبر: ۴۴۱۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱ 14 June 2017

به گزارش تابناک اصفهان، کمبود سرویس های بهداشتی در شهر اصفهان برای گردشگران خارجی به یکی از معضلات صنعت گردشگری تبدیل شده است و این موضوع به عنوان یک مسئله حیثیتی، شهرت اصفهان به عنوان یک شهر توریستی تحت الشعاع قرار گرفته است.

میدان نقش جهان به عنوان پرترافیک ترین مکان گردشگری اصفهان متاسفانه از این بابت دچار ضعف های اساسی است و نمی توان از این عامل که آینده گردشگری در اصفهان را تحت تاثیر قرار می دهد به سادگی گذشت.

این موضوع زمانی وخیم تر می شود که در گفت و گو با بسیاری از تورلیدرهایی که همراه با تورهای گردشگری خارجی به میدان امام آمده اند متوجه می شویم آنها گردشگران خارجی را توصیه به استفاده از قرص های ضدادرار موقع گردشگری در شهر اصفهان می کنند!.

راضیه دانشمند که یکی از تور لیدرهای باتجربه شهر اصفهان است در این رابطه می گوید: ما برای تامین آسایش توریست های خارجی در هنگام گردش در شهر و نیز حفظ آبروی شهر اصفهان، مجبور به چنین توصیه ای هستیم چراکه در غیر این صوت تعداد و کیفیت سرویس های بهداشتی در شهر اصفهان نمی تواند پاسخگوی نیاز گردشگران خارجی باشد.

او اظهار می دارد: در حالیکه گردشگران خارجی تصویری زیبا از شهر اصفهان دارند و آن را به نام "نصف جهان" می شناسند ، تصوری فوق العاده از میزان و کیفیت خدمات در شهر اصفهان دارند اما وقتی وارد شهر می شویم برخی کمبودها شیرینی سفر در کام آنها را تلخ می کند.

به نظر می رسد با توجه به اهمیت موضوع باید شهرداری و دستگاه های مرتبط در این امر، برای حفظ وجهه فرهنگی اصفهان در جهان نسبت به این مسئله توجه بیشتری به خرج دهند و زیرساخت های گردشگری در شهر را تقویت کنند تا دیگر شاهد تضعیف جایگاه اصفهان در جهان نباشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار