در راستای احداث شهرک صنایع دارویی در کرمانشاه رئیس هیات مدیره شرکت آسیا ژن دارو با فرماندار کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۴۴۵۳۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۲ 21 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمانشاه، رئیس هیات مدیره شرکت آسیا ژن  دارو در این دیدار با بیان اینکه هدف از احداث شهرک صنایع دارویی در کرمانشاه، صادرات دارو از کشور ایران به سایر کشورها و ایجاد اشتغال است، گفت: در حال حاضر در ایران فروش دارو محلی بوده و صادراتی به خارج از کشور نداریم.

علی میرزا رامیان ضمن برشمردن ظرفیت ها و مزیت های نسبی کرمانشاه اظهار داشت: موقعیت جغرافیایی کرمانشاه که در قلب خاورمیانه قرار دارد و با توجه به همجواری و نزدیکی به کشورهای عراق و سوریه، وجود راه آهن، فرودگاه و اتوبان ، وجود دانشگاه علوم پزشکی و دانشکده دارو سازی و تعداد زیاد دانشجویان پزشکی و داروسازی از پتانسیل های مثبت کرمانشاه بوده که می توان از آنها بهره فراوانی در جهت احداث شهرک صنعتی داروسازی برد.

وی با بیان اینکه این طرح ملی بوده و می توان از رئیس جمهور وقت امتیازهای ویژه ای برای آن در نظر گرفت، افزود: ایجاد شهرک صنایع دارویی نیازمند دسترسی به اتوبان، راه آهن، و منابع اولیه مانند آب پاکیزه است زیرا بیشتر تولیدات ما از جمله سرم و مکمل های مایع دارویی وابسته به آب است که این مهم نیازمند رعایت استاندارهایی از قبیل دوری از پتروشیمی، گاوداری، گورستان و کارخانه سیمان بوده و باید دارای فاصله ای پاک باشد.

 رنجبر فرماندار کرمانشاه ضمن خرسندی از ملاقات با رئیس هیات مدیره شرکت آسیا ژن دارو، گفت: فرمانداری کرمانشاه آماده هرگونه همکاری و مساعدت با شرکت آسیا ژن دارو بوده تا در جهت توسعه صنعت و ایجاد اشتغال در این شهرستان فعالیت خود را در جهت ایجاد شهرک صنعتی داروسازی آغاز کنند.

در پایان این دیدار فرماندار کرمانشاه و رئیس هیات مدیره شرکت آسیا ژن دارو به بازدید از زمین های اطراف کرمانشاه جهت انتخاب زمین مناسب برای احداث این شهرک صنعتی پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار