نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس گفت: مگر در استان‌های دیگر هرمزگانی‌ها به کار گرفته می‌شوند که در صنایع هرمزگان غیربومیان اتوبوسی و شبانه استخدام می‌شوند و ما دیگر اجازه این‌چنین برخوردی نخواهیم داد.
کد خبر: ۴۴۵۵۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 21 June 2017
به گزارش تابناک : منطقه خلیج‌فارس، ناصر شریفی شب گذشته(30 خرداد) در جمع مردم فرامرزان، گچویه و هنگویه، افزود: دستمان به سمت هرکس می‌خواهد منطقه‌اش آباد شود و دلش برای مردم می‌تپد، دراز است.

وی با بیان اینکه باید عضو کمیسیونی شوم که منشأ بهترین اثرات برای مردم شود، تصریح کرد: ما کمربند همت بستیم پس مدیران نیز باید کمربند همت را ببندند و کاری کنند که مردم در ادارات سردرگم نباشند.

شریفی در خصوص حضور نماینده یک حوزه در منطقه تحت نمایندگی‌اش، اظهار کرد: اینکه نماینده دائم در حوزه‌اش باشد مشکلی را حل نمی‌کند بلکه باید دائماً در وزارتخانه‌ها پیگیر مشکلات مردم باشیم.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه اجازه نخواهیم داد ظرفیت‌های اشتغال منطقه به دست غیربومیان باشد، خاطرنشان کرد: نیروهای نگهداری فضای سبز لاوان از استان‌های دیگر می‌آید که این موضوع به‌هیچ‌وجه زیبنده مردم هرمزگان نیست.

شریفی ادامه داد: مگر در استان‌های دیگر هرمزگانی‌ها به کار گرفته می‌شوند که در صنایع هرمزگان غیربومیان اتوبوسی و شبانه استخدام می‌شوند و ما دیگر اجازه این‌چنین برخوردی نخواهیم داد.

وی با بیان اینکه از تمام کسانی که به من رأی دادند و ندادند تشکر می‌کنم، اضافه کرد: انسجام٬ وحدت و همدلی عامل پیشرفت و توسعه‌ی منطقه خواهد بود، رحمت خدا جایی است که وحدت و همدلی و وفاق باشد.

شریفی در پایان با اشاره به اینکه باید همه باهم برای پیشرفت غرب هرمزگان تلاش کنیم، افزود: تمام‌قد در اختیار شما هستم و هر جا بتوانم گره‌ای را بازکنم، دریغ نخواهم کرد.





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار