همزمان با سراسر کشور
همزمان با سراسر کشور ، آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی با شرکت 7 هزار داوطلب در استان کهگیلویه و بویراحمد ، برگزار می شود.
کد خبر: ۴۴۹۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 28 June 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ، گفت : آزمون ورودی مدارس دولتی در دو مقطع متوسطه اول و دوم با حضور 7 هزار دواطلب برگزار خواهد شد.
مظفر افراشته گفت : از این تعداد 3 هزار و 569 نفر از پایه نهم برای ورود به پایه ی دهم متوسطه دوم در این مدارس که شامل هزار و 838 دختر و هزار و 731 پسر می باشتد ، به رقابت می پردازند.
برافراشته در ادامه افزود : 3 هزار و 832 نفر از این داوطلبین نیز مربوط به متقاضیان پایه ششم ابتدایی برای ورود به پایه هفتم می باشد که از این تعداد 2 هزار و 137 پسر و هزار و 695 نفر هم دختر می باشند.
 
رقابت 7 هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمدی برای ورود به مدارس نمونه دولتی 

وی با اشاره به زمان برگزاری آزمون گفت : این آزمون راس ساعت 9 صبح روز جمعه مورخ 96/4/9 و همزمان با سراسر کشور در 37 حوزه ی امتحانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
رئیس اداره سنجش ، اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: کارت ورود به جلسه آزمون نیز تا روز پنج شنبه  ساعت 8 صبح صادر می شود که داوطلبین با مراجعه به آدرس اینترنتی www.kbazmoon.ir می توانند اقدام به تهیه کارت ورود به جلسه خود نمایند.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار