امام جمعه موقت کرمان با اشاره به اینکه ادعاهای حقوق بشری آمریکا دروغ است گفت: جنایات و بمباران هسته‌ای در ژاپن تا حمایت از کشتار اطفال بیگناه در یمن، همه نشان از چهره منفور و ضد حقوق بشری آمریکا است.
کد خبر: ۴۵۰۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵ 01 July 2017
حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کرمان که در مصلی بزرگ امام علی(ع) برگزار شد با اشاره به اهمیت تقوا در زندگی فردی و اجتماعی افراد اظهارداشت: بکوشیم تا از تقوای بدست آمده در ماه رمضان در بقیه سال بهره بگیریم زیرا هر چه تقوای ما بیشتر باشد خداوند بیشتر با ما است و چنین جامعه‌ای هیچ نگرانی و واهمه‌ای از دشمن نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه باید بدانیم تا با دشمنان چگونه برخورد کنیم تصریح کرد: باید دشمن را خوب بشناسیم، اقداماتش را رصد کنیم و بدانیم چه نقشه‌ها و دسیسه‌هایی دارد تا درمقابلش شکست نخوریم.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به اهمیت داشتن امکانات و اطلاعات را برنامه‌ها و نقشه‌های دشمنان گفت: نظام جمهوری اسلامی از همان ابتدا چه در زمان جنگ تحمیلی و چه بعد از آن با این دشمنان و این دشمنی‌ها روبه رو بوده است.

وی با اشاره به اینکه منافقان اهل نیرنگ و دروغ بوده ترسو، مغرور و هستند گفت: باید از حضور در کنار آنان و مجالسشان بپرهیزیم تا از مکرشان در امان باشیم زیرا منافقان ظاهرشان اسلام و باطنشان کفر و مکر است.

عرب‌پور با بیان اینکه اوایل سال 60 یادآور حوادث و رخدادهای زیادی در ایران است که همزمان با جنگ تحمیلی علیه ایران بود خاطر نشان کرد: سوء‌قصد به جان مقام معظم رهبری، انفجار حزب جمهوری اسلامی، ترور شهید محراب،  حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران در سال 60 که در این حوادث هزاران انسان بی‌گناه به دست منافقان کوردل و استکبار جهانی به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه میان حوادث سال 60 و حوادث تروریستی که در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی(ره) رخ داد، رابطه و اشتراکی وجود دارد، افزود: نقطه اشتراک این حوادث دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه حوادث دیروز و امروز همه به فرماندهی آمریکا بوده، زیرا جمهوری اسلامی از زیر بار ظالمانه آنها بیرون آمده است، گفت: ادعاهای حقوق بشری آمریکا دروغ است و جنایات و بمباران هسته‌ای در ژاپن تا حمایت از کشتار اطفال بیگناه در یمن، همه نشان از چهره منفور و ضد حقوق بشری آمریکا است.

وی اظهار داشت: آمریکا دیگران را به عدم رعایت حوق بشر متهم می‌کند و از سوی دیگر به حمایت از آل‌سعود در حمله مردم یمن می‌پردازد.

عرب‌پور با بیان اینکه جوانان افتخار نظام اسلامی و آینده‌ساز این کشور هستند گفت: جوانان باید تاریخ انقلاب اسلامی و ایران را مطالعه کنند و بدانند که چه ظلم‌هایی در حق ما روا شده است.

وی با تاکید به بدعهدی آمریکا در معاملات خود از جمله برجام گفت: در برابر اراده فولادی و ایمان مستحکم ملت ایران، استکبار جهانی هیچ غلطی نخواهد کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار