امام جمعه جهرم گفت: متاسفانه امروز بزرگترین درآمد شهرداری جهرم تفکیک باغ‌ها است؛ صدها درخت و نخل زنده در آن وجود دارد و این رویکرد باید عوض شود.
کد خبر: ۴۵۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷ 01 July 2017
تابناک فارس به نقل از ایسنا:، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام پنجشنبه 8 تیر در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان جهرم که با موضوع نقش مدیریت شهری در توسعه و عمران برگزار شد،با گلایه از وجود بعضی بی‌اخلاقی‌ها در این شهرستان، گفت: برخی افراد مصلحت شهر را کنار گذاشته و تسویه حساب شخصی را پیش‌گرفته‌اند بنده به آنان می‌گویم شما سازشکار هستید اما من مصلحت شهر را فدای بازی‌های سیاسی نمی‌کنم. هر وقت گفتم از ظرفیت نماینده مردم استفاده شود، آقایان می‌گویند این یعنی حمایت از نماینده و من به آنها می‌گویم استفاده از ظرفیت نماینده شهرستان یعنی دلسوزی برای آبادی شهر .
نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اهمیت شوراها به‌عنوان پارلمان محلی، گفت: محیط زندگی در روحیه‌ مردم اثر گذار است و باید زیرساخت‌های شهری آماده شود.

محمدرضا رضائی‌کوچی افزود: انتخاب شهردار یک امتیاز ویژه برای شورای شهر در قانون است که باید با بررسی‌های همه‌جانبه انجام شود. از امروز شورای شهر جهرم باید به دنبال مشخص‌کردن منابع درآمدی پایدار برای شهرداری باشند و خود را از تفکیک و زمین‌فروشی دور کند.

رضایی همگان را به وحدت‌آفرینی دعوت و اضافه کرد: باید دغدغه‌ توسعه‌ شهر داشته باشیم. امروز باید درآمد شهرداری جهرم حداقل به میزان ۸۰ میلیارد تومان باشد که متأسفانه بیش از ۱۵ میلیارد در سال گذشته نبوده است.

فرماندار ویژه جهرم نیز گفت: شهر جهرم از بن‌بست نجات پیدا کرده و مطابق سرشماری و تحلیل آن جهرم به عنوان شهرستان مهاجرپذیر در سطح استان شناخته شده است.

علی‌رضا صحرائیان افزود: جهرم سومین شهر بزرگ استان فارس به‌شمار می‌رود اما شهرداری این شهر پروژه‌های نیمه‌تمام زیادی دارد که باید در اسرع وقت تمام شود.

فرماندار جهرم با اشاره به بهره‌برداری از پل‌های کشه‌برفی، گفت: هنوز و با گذشت چهارماه از وقوع سیل، پل‌هایی که در شهر جهرم تخریب شده بود، ترمیم نشده و این مردم را نگران کرده است.

صحرائیان، ضرورت راه‌اندازی باغ و پارک خانواده با مشارکت مردم و شهرداری در محل‌های تعیین‌شده را یادآور و متذکر شد: در آینده بانک شهر در جهرم فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار