نماینده ولی فقیه در هلال احمر خراسان رضوی:
نماینده ولی فقیه در هلال احمر خراسان رضوی از تشکیل ستاد اجرایی هفته حجاب و غفاف و دهه کرامت در هلال احمر خراسان رضوی خبر داد.
کد خبر: ۴۵۶۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵ 09 July 2017
به گزارش تابناک خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین اسدالله اسدی در نشست شورای اداری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی افزود: کارهایمان را باید به عنوان موظفی الهی بدانیم که در این صورت درپی گذر زمان و رزومه‌سازی نخواهیم بود و همواره سعی‌مان انجام بهینه امور می‌شود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع)، اصول زندگی انسان را شامل چهار محور اساسی برشمرد.
وی افزود: نخستین اصل حیاتی وجود روحیه کار و کوشش است که می بایست سرلوحه برنامه های هر انسانی باشد چرا که کار ما را جز خودمان انجام نمی‌دهند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر خراسان، اصل دوم زندگی‌ساز را نظارت پذیری دانست و اظهار تاسف کرد: به طور کلی انسان، نظارت‌گریز است و آن‌که کارش را به درستی انجام می‌دهد و می‌داند خدا ناظر اوست و برای خدا کار می کند از غیر خدا هراسی ندارد.
وی، اطمینان و آرامش خاطر را ثمره باور انسان‌ها به رزق الهی خواند و افزود: همه کارهایمان دست خداست و جز او تعیین کننده نیستند به شرط آنکه ابتدا رابطه خودمان و خدا را اصلاح کرده باشیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین اسدی، همچنین چهارمین اصل حیاتی زندگی انسان را در آمادگی برای فراق و وداع ذکر کرد که چنین فرجامی درحالی صورت می‌پذیرد که مرگ‌آگاهی داشته باشیم.
وی افزود: طرح از قدمگاه عشق هم امسال که متناسب با انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام است با پیاده روی جوانان منتخب عضو هلال احمر از سراسر کشور از قدمگاه نیشابور به سمت حرم مطهر رضوی در ایام میلاد آن امام همام برگزار می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین اسدی، دغدغه نسبت به امور فرهنگی را در شعب جمعیت هلال احمر استان به خصوص در ماه مبارک رمضان قابل قبول و رضایتبخش دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار