نماینده مردم شیراز در صحن مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: مردم از شما توقع کار دارند. آقای روحانی! ، تیمت را محکم ببند.
کد خبر: ۴۵۶۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ 10 July 2017
تابناک فارس به نقل از تهران نیوز: بهرام پارسای در مجلس شورای اسلامی به حضور باشکوه مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و اظهار داشت: حماسه انتخابات ۲۹ اردیبهشت با مشارکت حداکثری مردم ضامن بقای کشور شد و آب پاکی را بر روی دست بدخواهان این سرزمین ریخت.
وی ادامه داد: انتخابات و مشارکت بالای مردم یک حماسه بود که تمام شد. انتخابات، صحنه رقابت جریان‌های سیاسی است که همه باید به محض اتمام آن و اعلام نتایج، از دوقطبی کردن جامعه بپرهیزیم.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: ۲۴ میلیون رای به آقای روحانی رای به حوزه سلامت و اقتدار کشور بود. آقای رئیس جمهور! مردم از شما توقع دارند که عزت مملکت را حفظ کنید و ما را از تحریم‌ها خلاص کنید.
پارسایی در ارتباط با نحوه چینش کابینه دولت دوازدهم بیان داشت: انتطار مردم انتخاب کابینه‌ای پایبند و گفتمانی است. شما در کابینه فعلی چندین وزیر قدر و توانمند دارید که نیازی به نام بردن از آن‌ها نیست.
وی خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: آقای روحانی! تیمت را محکم ببند. مردم به عهد خود وفا کردند و هم‌اکنون خواستار عمل هستند. مردم به دنبال تحقق وعده‌های خود هستند و هیچ عذری در قبال کم‌کاری پذیرفته نیست.
نماینده مردم شیراز در مجلس به راه حل مشکلات اشاره کرد و افزود: آسان‌ترین راه پاک کردن صورت مسئله است و می‌دانیم که شما آسان ترین راه را انتخاب نخواهید کرد.
پارسایی در پایان تصریح کرد: در این برهه حساس که منطقه در حالت آشوب قرار دارد و خصومت‌ها به اوج خود رسیده است، باید به رئیس جمهور کمک کنیم تا کابینه‌ای مقتدر ببندد.۰
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار