مهدی مهدوی‌کیا، چهره محبوب فوتبال ایران در آلمان به سر می‌برد. او دوره‌های مربیگری را یکی پس از دیگری سپری می‌کند و احتمالا در یک سال آینده، مدرک a مربیگری را می‌گیرد.
کد خبر: ۴۶۱۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹ 18 July 2017
به گزارش تابناک : مهدوی‌کیا ازجمله مربیان نسل جوان ایران است که بی‌شک می‌تواند در آینده به پیشرفت فوتبال کشورمان کمک زیادی کند.

مهدوی‌کیا در این باره می‌گوید: چه کسی را می‌شناسید که دوست نداشته باشد به کشورش خدمت کند؟ هدف من هم همین خواهد بود و دوست دارم برای فوتبال کشورم کار کنم و امیدوارم این اتفاق یک روز بیفتد. او در پاسخ این سوال که آیا دوست دارد، برای تیم خاصی در ایران کار کند، جواب می‌دهد: من آکادمی کیا را در ایران دارم و دوست دارم در این آکادمی بازیکنان زیادی پرورش دهیم. گاهی وقت‌ها با خودم فکر می‌کنم اگر یک بازیکن هم از این آکادمی به فوتبال ایران معرفی کنیم، به فوتبال ایران خدمت کرده‌ایم.
مهدوی‌کیا درباره تخصصی که در کار با تیم‌های پایه دارد، می‌گوید: من از روزی که از فوتبال خداحافظی کردم، تصمیم گرفتم به فوتبال پایه خدمت کنم. خودم علاقه‌مند هستم تا در این زمینه خدمت کنم. البته در کنار این هدف دیگری هم دارم. دوست دارم بالاترین مدارک مربیگری را داشته باشم و با حوصله کارم را پیش می‌برم.
او درباره موفقیت الکساندر نوری، سرمربی وردربرمن آلمان توضیح می‌دهد: اگر نگاه کنید، او هم پله‌پله کارش را جلو برده است. مربیان باید همیشه از کوچک‌ترین فرصت‌ها استفاده کنند، مثل بازیکنان. الکساندر نوری هم از این فرصت استفاده کرد و حالا می‌تواند موفق‌تر باشد. او مربی خوبی است و نشان داد، هم کار فنی بلد است و هم کار روحی. در آلمان به مربیان جوان اعتماد می‌شود و شما می‌بینید که فوتبالشان چه پیشرفتی داشته است. بی‌شک در ایران هم باید به مربیان جوان اعتماد شود. الان فوتبال دنیا دارد به این سمت می‌رود که با مربیان جوان کار کند.





منبع : جام جم آنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار