رییس اداره ورزش و جوانان گراش گفت: این شهرستان در صورت موافقت سازمان جهانی واهو و ایکاهو، میزبان رقابت های بین المللی سوارکاری با حضور ۲۰ کشور خارجی خواهد بود.
کد خبر: ۴۶۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 19 July 2017
تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان: احمد حسن نژاد با بیان این مطلب اظهار داشت: در جلسه ای که با حضور فرماندار و مسوولان هیات سوارکاری استان فارس و گراش برگزار گردید، پیرامون برگزاری هر چه باشکوه تر رقابت های بین المللی سوارکاری به میزبانی این شهرستان بحث و تبادل نظر شد.
وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در باشگاه فاضل گراش که دارای استاندارد کشوری است برگزار می شود، خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم تا با پیگیری های لازم، اولین رویداد بین المللی ورزش گراش را رقم بزنیم.
رییس اداره ورزش و جوانان گراش با اشاره به اینکه هیات سوارکاری این شهرستان یکی از هیات های فعال و مستعد قهرمانی است، افزود: تاکنون چندین مسابقات سوارکاری قهرمانی استان فارس و کشور در گراش برگزار شده است و دو سوارکار نیز از این شهرستان به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.
حسن نژاد ضمن ابراز رضایت هیات سوارکاری استان فارس از هیات سوارکاری گراش، تصریح کرد: این رویداد بین المللی به پاس خیر نیک اندایش گراش؛ دکتر زین العابدین محبی برگزار خواهد شد.
وی در پایان با تاکید بر اینکه فرماندار  گراش و هیات سوارکاری استان فارس نیز قول مساعدت و همکاری همه جانبه در خصوص برگزاری این رقابت های بین المللی را اعلام کرده اند، بیان داشت: امیدواریم با موافقت سازمان جهانی واهو و ایکاهو، میزبان شایسته ای برای فدراسیون سوارکاری کشور و مسوولان استان فارس باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار