رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذر بایجان شرقی گفت: جهاد و سپاه دو بازوی انقلابند وکسی که دو صفت جهادگری و بسیجی بودن را باهم دارد لحظه ای از تلاش و کوشش دست برنمی دارد.
کد خبر: ۴۶۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱ 11 June 2015

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز ، مهندس کریم مهری در جلسه شورای هماهنگی بسیج سازمان و ادارات تابعه با اعلام این مطلب افزود: با توجه به شرایط اقتصادی امروز و تحریم های اعمال شده و اینکه وظیفه امنیت غذایی بعهده ماست لذا بایستی همه در افزایش تولید و اقتصاد مقاومتی کار کنیم و یقیناً این فعالیت و خدمت کمتر از دفاع مقدس نیست .

وی با اشاره به اینکه نهال جهادسازندگی به دست رهبر فقید و راحل غرس شده است و از جهاد با عنوان سنگر سازان بی سنگر یاد می شود ادامه داد: کلیه همکاران خانواده بزرگ جهاد ، ضمن تجدید پیمان با آرمانهای امام راحل و شهدای والامقام در بخش کشاورزی در حوزه کاری خود فعال و پرتلاشند و به نحو شایسته ماموریت های خودشان را عهده دار هستند .

مهندس مهری با بیان اینکه با ادغام دو وزارتخانه و تغییر ماموریت های محوله ، هم اکنون بحث تامین امنیت غذایی بر عهده جهادکشاورزی است افزود: همچون گذشته جهادکشاورزی به عنوان بازوی توانمند انقلاب فعال بوده وخواهد بود.

وی با بیان اینکه هم اکنون طرح نهضت پهنه بندی روستاها در سطح استان آذربایجان شرقی در حال اجرا است ادامه داد: با اجرای این طرح ورود دانش فنی به عرصه های تولید در تمامی زیربخشهای کشاورزی تسهیل می گردد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اجرای طرح پهنه بندی را یک حرکت جهادی در راستای امنیت غذایی و تولید محصول سالم تلقی نموده و ادامه داد: بایستی همه دست در دست هم در تلاش برای افزایش کمی و کیفی تولید کشاورزی و تحقق فرامین مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی و سند تدبیر و توسعه تلاش نماییم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :