مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه هموارسازی رسالت دامپزشکی را مدیون تلاش های خبرنگاران و صاحبان قلم عرصه اطلاع رسانی دانست.
کد خبر: ۴۷۴۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ 07 August 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک،مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاهدر جمع خبرنگاران افزود: هفدهم مردادماه روز خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است؛ فرصت مغتنمی است که این روز شکوهمند، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به تمام خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض کنیم.

وی خاطر نشان کرد: همکاری و تلاش بی شاعبه خبرنگاران محترم در انتشار اطلاعات و اخبار حوزه دامپزشکی منجر به افزایش اطلاعات و سطح آگاهی جامعه و ارتقاء بهداشت عمومی و همچنین هموار سازی رسالت دامپزشکی در صیانت از سرمایه های دامی استان گردیده است که بدین وسیله از کلیه اصحاب رسانه صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند متعال، حسن عاقبت و توفیق روز افزون آنها را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) مسئلت می نمایم.

دکتر نادر پرور مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه در پایان با تاکید بر نقش مهم و به سزای خبرنگاران و اصحاب رسانه در ایجاد امید و همبستگی و اتحاد ملی در جامعه،  آنها را هدایت گر افکار عمومی جامعه در مسیر صحیح دانست که با به کارگیری قلم های تاثیرگذارشان این مهم را میسر می کنند.

وی تصریح کرد: بدون شک انعکاس به موقع مشکلات و تنگناها و نیز نقد منصفانه از سوی خبرنگاران، مسئولان را در راستای اجرای هرچه بهتر وظایف محوله و رفع مشکلات موجود یاری می کند که امیدواریم خبرنگاران استان نیز همچون گذشته در این راه خطیر و تاثیر گذار یار و یاور ما باشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار