رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران گفت: ۱۰۰ واحد بهداشتی و درمانی استان همزمان با سفر وزیر بهداشت به استان در غرب استان مازندران افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۴۷۵۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲ 09 August 2017
قاسم جان بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری با تشریح جزئیات سفر وزیر بهداشت به استان مازندران اظهار داشت: وزیر بهداشت صبح فردا پنجشنبه از طریق فرودگاه نوشهر وارد غرب استان مازندران می‌شود.
 
وی افزود: قاضی‌زاده هاشمی قرار است به صورت همزمان 100 واحد بهداشتی و درمانی استان مازندران را افتتاح کند.
 
جان بابایی گفت: از این تعداد واحد بهداشتی 20 مرکز جامع سلامت روستایی و 80 خانه بهداشت است که به صورت نمادین در مرکز جامع سلامت مرزن‌آباد چالوس افتتاح می‌شود.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران گفت: مجموع اعتبارات صرف شده برای 100 پروژه بهداشتی در سطح استان 26 میلیارد و 200 میلیون تومان بوده که از این مقدار 21 میلیارد تومان صرف احداث بنا و 5 میلیارد و 200 میلیون تومان صرف تجهیزات این واحدها شده است.
 
جان بابایی افزود: ساخت 100 پروژه بهداشتی از ابتدای سال 95 شروع شده و تاکنون ادامه داشته است. اعتبارات این پروژه‌ها کشوری و از محل طرح تحول سلامت تامین شده است.
 
وی افزود: وزیر بهداشت عصر پنجشنبه نیز برای ایراد سخنرانی در یادواره شهدای کجور و لاشک نوشهر در این منطقه حضور خواهد یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار