کد خبر: ۴۷۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵ 14 June 2015
معاون استاندارو فرماندار ویژه کرج با بیان اینکه تمهیدات لازم برای کنترل بازار درماه مبارک رمضان پیش بینی شده است، گفت: توزیع بیش از یکهزار تن مرغ منجمد و 60 تن گوشت قرمز از جمله اقدامات دراین ماه است.
محمدتقی ایرانی روز یکشنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: درزمینه تامین مایحتاج مردم درماه مبارک رمضان هیچ مشکل و کمبودی درسطح شهرستان کرج نخواهیم داشت.

فرماندار کرج بیان داشت: با همکاری اصناف از گرانفروشی، احتکار، کم فروشی و سایر تخلفات صنفی در ماه مبارک رمضان جلوگیری می شود.

وی اضافه کرد: علاوه بربازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت ، تعزیرات حکومتی و علوم پزشکی، هماهنگی لازم برای نظارت برکیفیت مواد غذایی مانند آش، حلیم و زولبیا بامیه شده است.

فرماندار کرج دربخش دیگری ازسخنان خود درخصوص برخورد با روزه خواری نیز گفت: مردم مسلمان ما خود به این مسائله واقفند که حرمت ماه مبارک رمضان برهمه واجب است و افرادی بنا به دلایلی توانایی روزه گرفتن را ندارند ، حرمت این ماه را حفظ کنند.

ایرانی افزود: با توجه به اینکه شهرستان کرج شاهراه عبوری استان های دیگربوده و مسافران زیادی دراین شهر تردد می کنند با رستورانهای داخل شهر و بین شهری هماهنگی های لازم صورت گرفته تا ضمن احترام این به این ماه عزیز خدمات لازم به مسافران ارائه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار