معاون برنامه‎ریزی و عمرانی فرماندار همدان گفت: اقلام اساسی مردم در ماه رمضان در ۲۰ نقطه از همدان عرضه می‌شود.
کد خبر: ۴۷۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴ 15 June 2015
معاون برنامه‎ریزی و عمرانی فرماندار همدان گفت: اقلام اساسی مردم در ماه رمضان در ۲۰ نقطه از همدان عرضه می‌شود.

به گزارش تسنیم ، حسین افشاری در کارگروه تنظیم بازار شهرستان در فرمانداری همدان اظهار داشت: در این جلسه به 3 موضوع تأمین کالاهای اساسی، توزیع آنها و نظارت بر آن در همدان مورد بررسی قرار گرفت.

افشاری بیان کرد: در زمینه تأمین کالاهای اساسی در ایام ماه رمضان به اندازه کافی اقلام تأمین شده و در مکان‌های مناسب نیز ذخیره‌سازی انجام گرفته است و در بازار کمبودی نداریم.

وی افزود: در زمینه توزیع نیز در 20 نقطه از سطح شهر اقلام مورد نیاز به صورت ویژه و بدون دخل و تصرف دلالان و واسطه‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان عرضه می‌شود.

افشاری با اشاره به برپایی نمایشگاه ضیافت همدان اظهار داشت: نقطه نخست تأمین کننده کالاهای مورد نیاز مردم در نمایشگاه ضیافت است و سایر نقاط نیز شامل بازارچه‌ها و فروشگاه‌هایی است که باید مکان انها نیز اطلاع رسانی شود.

معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری همدان تأکید کرد: با توجه به اینکه اقلام مورد نیاز به میزان کافی تأمین شده باید نظارت‌ها تشدید شود، ضمن اینکه قیمت‌های پایه اقلام مورد نیاز از سوی جهاد کشاورزی اعلام می‌شود و در هر جایی که نیاز به تغییر باشد منطقی است که برای تولیدکننده و مصرف‌کننده سوداور نیز باشد.

وی عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 30 هزار بازرسی توسط اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت از واحدهای صنفی شهرستان همدان انجام گرفته است.

افشاری افزود: مردم می‌توانند گزارشات، پیشنهادات و شکایات عمومی خود را زا طریق شماره تلفن 124 اعلام و در زمینه اعلام شکایت خصوصی و احقاق حق فردی نیز به ساختمان شماره دو سازمان صنعت معدن و تجارت در بلوار 15 فروردین همدان مراجعه کنند.

کشتارگاه و مرکز بسته بندی گوشت و تخم بلدرچین در همدان ایجاد شود

بخشدار قهاوند نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه گوشت بلدرچین در چند سال اخیر در سبد کالایی خانوار قرار گرفته است، اظهار داشت: با توجه به روی آوردن مردم قهاوند به تولید بلدرچین و عرضه تخم بلدرچین نیاز است تا به مشکل نبود کشتارگاهی برای بلدرچین رسیدگی شود.

ابراهیم مولایی نیا بیان کرد: 30 تا 40 واحد تولید بلدرچین در منطقه قهاوند و بخش مرکزی فعالیت دارند که برای پایداری شغل آنها با مشکلاتی چون فقدان کشتارگاه بلدرچین و یا مرکز بسته بندی تخم بلدرچین مواجه هستیم.

مولایی نیا تصریح کرد: باید مرکزی تحت عنوان یک شرکت یا برند واحد در منطقه ایجاد و بسته بندی گوشت و تخم بلدرچین را انجام دهد و در زمینه عرضه به بازار تقاضا نیز اقدام کند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار