فاطمه گودرزی : متاسفانه فیلمنامه‌های ما بیشتر برای آقایان نوشته می‌شوند و همین قضیه، بازیگری را برای بازیگران زن سخت کرده است
کد خبر: ۴۸۰۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷ 20 August 2017
به گزارش تابناک : بازیگر "می‌خواهم زنده بمانم" گفت: متاسفانه فیلمنامه‌های ما بیشتر برای آقایان نوشته می‌شوند و همین قضیه، بازیگری را برای بازیگران زن سخت کرده است.
 فاطمه گودرزی بازیگر سینما٬ تئاتر و تلویزیون نظر خود در مورد وضعیت کنونی سینمای ایران را اینگونه تشریح کرد: سینمای این روز‌ها را نسبت به گذشته بسیار بیشتر دوست دارم، زیرا جوانان وارد سینما شده اند و همین حضور جوانان باعث حضور ایده‌های نو در سینمای ایران شده و خوشبختانه در هر جشنواره شاهد حضور فیلم اولی‌های خوش آتیه هستیم.
بازیگر فیلم می‌خواهم زنده بمانم درباره سختی عرصه بازیگری و کسب جوایز برای زنان تاکید کرد: متاسفانه فیلمنامه‌های ما بیشتر برای آقایان نوشته می‌شوند و همین قضیه، بازیگری را برای بازیگران زن سخت کرده است. البته از نظر من جایزه نباید برای یک بازیگر ملاک مهمی باشد. هر بازیگری باید تمام توانایی‌های خود را در هر نقشی که به او می‌دهند ارائه دهد. حال اینکه جایزه بگیرد یا نه به سلیقه داوران بستگی دارد.
وی درباره میل شخصی اش برای دریافت جوایز سینمایی افزود: جایزه انسان را تشویق می‌کند، اما تاثیر چندانی در آینده کاری ندارد بلکه شاید باعث منزوی‌تر شدن هر بازیگری شود و به همین خاطر از نظر من چیزی که اهمیت دارد جایزه گرفتن نیست بلکه باید برای رضایت مخاطب کار کرد.
بازیگر فیلم "جنگ نفت‌کش‌ها" در همین راستا ادامه داد: برای من به شخصه این جور جوایز اهمیتی ندارد. سعی می‌کنم هرچه در چنته دارم را ارائه دهم. با همین نگاهم به بازیگری جایزه هم گرفته ام، اما نه اینکه آن نقش را برای آن جایزه ایفا کرده باشم.
وی آرزو‌های خود در عرصه بازیگری را اینگونه شرح داد: هیچ وقت در سینما آرزویی نداشته و ندارم. اگر کاری کردم به خاطر علاقه ام به بازیگری بوده است و اینکه بگویم آرزوی جایزه فجر و یا فلان جایزه را داشته ام درست نیست. شاید اگر به گذشته برگردم اصلاً بازیگری را انتخاب نکنم.
گودرزی در مورد فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: به تازگی بازی در فیلم آتش و قداره به کارگردانی محمد عرب را به پایان رسانده ام. نقش بسیار متفاوتی را در این فیلم ایفا کردم و مخاطب بدون شک با اتفاق تازه‌ای از من روبرو خواهد شد. آتش و قداره فیلمی با مضمون جوانمردی است و من در آن نقش مادر "مرجان" شخصیت اصلی فیلم را بازی می‌کنم. در این پروژه حسین یاری، نیما شاهرخ شاهی، علی صادقی و محسن افشانی از جمله سایر بازیگرانی هستند که جلوی دوربین رفته‌اند.





منبع : عصر جهان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار