وقتی سرمایه‌گذاران روی سرعت رشد بیشتر بیت‌کوین حساب کردند ارزش این پول اینترنتی تنها در یک روز ۴۰ درصد بیشتر شد.
کد خبر: ۴۸۱۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ 20 August 2017
به گزارش تابناک : پس از این که شاخص‌ها نشان داد این پول دیجیتال می‌تواند به هدف خود برای سرعت بخشیدن به تبادلات دست پیدا کند، ارزش پول خرد بیت‌کوین به طرز قابل توجهی رشد کرد.


طبق اعلام کوین‌مارکت‌کپ، پول خرد بیت‌کوین (بیت‌کوین‌کش) از مقدار بسته شده قبلی خود که برابر با ۴۶۰.۵۳ دلار بود با ۴۰ درصد افزایش به ۶۵۵ دلار رسید. این مقدار پس از رقم ۷۵۶.۹۳ دلار که در ۲ آگوست به دنبال این که بیت‌کوین به بیت‌کوین و بیت‌کوین‌کش تقسیم شد، برای بیت‌کوین‌کش به ثبت رسیده بود، بیشترین مقداری‌است که برای آن به دست آمده است.


هرچند طبق اعلام کوین‌مارکت‌کپ، با توجه به این که قبل از این که بیت‌کوین‌کش در جلسه قبلی در قیمت ۴۶۰.۵۳ دلار بسته شود ابتدا در نیمه روز به قیمت ۲۹۳ دلار رسیده بود، میزان نواسان افزایشی خیلی بیشتر هم می‌تواند در نظر گرفته شود.


روز جمعه صاحبان بیت‌کوین‌کش با موفقیت توانستند شبکه پایه تراکنش‌های خود از یک مگابایت به ۸ مگابایت ارتقا دهند و آن را با موفقیت تست کنند. این شبکه بخشی از تکنولوژی در پس پول دیجیتالی مانند بیت‌کوین است که سرعت و حجم تراکنش‌ها بسته به آن محدود می‌شود.


طبق اعلام کوین‌دسک، بیت‌کوین اصلی هم پس از این که در تبادلات روز جمعه در رقم رکوردی ۴۵۲۲.۱۳ بسته شده بود این بار با ۲ درصد کاهش به ۴۲۲۰ دلار رسید. با این قیمت‌ها ارزش کل بیت‌کوین در بازار به ۷۰ میلیارد دلار رسید که بیش از ۴ برابر مقدار ابتدای سال آن است.


طبق اعلام کوین‌مارکت‌کپ، پول اینترنتی دیگر، اتروم، هم با ۳ درصد کاهش به ۲۹۲ دلار رسید. اتروم دومین پول اینترنتی بزرگ از لحاظ ارزش بازار است و ارزش کنونی آن حدود ۲۸ میلیارد دلار براورد می‌شود.





منبع : آریابازار 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار