خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های استان اردبیل
ائمه جمعه استان اردبیل تاکید کردند: الگوی ساده‌زیستی از شخصیت‌های بزرگی همچون شهیدان "رجایی و باهنر" در بین برخی مدیران مشاهده نمی‌شود.
کد خبر: ۴۸۳۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸ 25 August 2017

به گزارش تابناک اردبیل،‌حجت‌الاسلام محمود اصغری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر سرعین اظهار داشت:  الگوی ساده‌زیستی از شخصیت‌های بزرگی همچون شهیدان "رجائی و باهنر" در بین برخی مدیران مشاهده نمی‌شود که نیاز است حرکت به این سمت و سو در بین همه مدیران ترویج یابد.

وی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دولت افزود: هفته دولت فرصت بسیار مناسبی برای معرفی دستاوردها و عملکردهای یک سال گذشته است که همزمان با این اقدامات بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر نیز باید مورد توجه واقع شود و الگوگیری از چنین اشخاصی مورد توجه واقع شود.

امام جمعه سرعین با اشاره به شروع به کار شوراهای جدید اسلامی شهر نیز گفت: انتظار ما این است که نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی خود را نماینده همه مردم بدانند و برای رشد و آبادانی جامعه و ارائه خدمات مطلوب به مردم سعی و تلاش کنند چرا که این موضوع از اهمیت بسزایی برخوردار است.

اصغری بیان کرد: فعالیت شورای اسلامی دوره چهارم سرعین در حوزه عمرانی بسیار چشم‌گیر بوده است و امیدواریم در این دوره نیز شاهد ادامه این روند به همین وضعیت و حتی بهتر از این نیز باشیم چرا که این موضوع برای تحقق اهداف مورد نظر امری لازم و ضروری است.

وی تصریح کرد: امیدواریم تمامی این موارد مورد توجه مسئولان اجرایی منطقه واقع شود و همه با وحدت و همدلی برای رسیدن به رشد و تعالی حرکت کنیم و در این راستا گام‌های هدفمند و اساسی برداریم.

ظلم ستیزی، استکبارستیزی و عدالت محوری سرلوحه کار مسئولان باشد

حجت‌الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشگین‌شهر اظهار داشت: انتظار ما از مسئولان این است که ظلم‌ستیزی، استکبارستیزی و عدالت‌محوری سرلوحه کارشان باشد و در هر کاری با الگوگیری از زندگی ائمه معصومان و اهل بیت(ع) برای رشد و آبادانی منطقه گام بردارند.

امام جمعه مشگین‌شهر افزود: ارتقای فرهنگ دینی، توسعه و عمران مناطق محروم روستایی مهم‌ترین اولویتی است که ما به دنبال آن هستیم و از مسئولان نیز انتظار داریم تمامی این موارد را مورد توجه قرار دهند و برای تحقق این گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.

وی اظهار کرد: دولتمردان باید با مدیریت جهادی و تلاش انقلابی برای پیشبرد اهداف مورد نظر تلاش کنند و خدمت به مردم و تقویت ایمان را مبنای کار خود قرار دهند تا بتوانیم برای رسیدن به پیشرفت و تعالی موفق عمل کرده و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

باوقار تصریح کرد: اشتغال‌زایی برای جوانان در حال حاضر یکی از دغدغه‌های بسیار مهم در کشور است که دولت در این زمینه وعده‌های بسیاری داده است که به همین منظور نیاز است مسئولان در این ارتباط جدیت و پیگیری‌های لازم را داشته باشند تا بتوانیم با همکاری همدیگر مشکلات و موانع موجود را برطرف کنیم.

وی اظهار کرد: تقدیم 17 هزار شهید ترور و 230 هزار شهید در دوران دفاع مقدس سندی براثبات حقانیت جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تروریسم و زورگویی است.

جنایت آل سعود فراموش‌نشدنی است

 حجت‌الاسلام والمسلمین امیر رشتبری در خطبه‌های این هفته شهر خلخال اظهار داشت: جنایات آل سعود در سال 66 محکوم و فراموش شدنی نیست و این موضوعی نیست که قابل چشم‌پوشی باشد و بتوان به راحتی از آن گذشت.

امام جمعه خلخال ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حججی نیز گفت: برگزاری یادواره شهیدان مدافع حرم همچون حججی‌ها موضوعی است که باید در ماه‌های محرم بیشتر به آن پرداخته شود چرا که این کم‌ترین کاری است که در قبال آن‌ها می‌توان انجام داد که باید مورد توجه واقع شود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر اصلی‌ترین مشکلات شهرستان خلخال توسعه را‌ه‌های ارتباطی و مواصلاتی است که انتظار داریم از سوی مسئولان مربوطه مورد توجه واقع شود و هفته دولت به عنوان یک فرصت مغتنم برای ارائه دستاوردها و عملکردها باشد و نباید به گونه‌ای باشد که اجرای بعضی پروژه‌ها سال‌های طولانی زمان نیاز داشته باشد.

رشتبری بیان کرد: ساخت درمانگاه تخصصی بسیج در این شهرستان نیز باید مورد توجه واقع شود چرا که ارگانی که باید در این زمینه جوابگو باشد تاکنونی جوابی در این ارتباط نداده است و انتظار داریم هر چه سریع‌تر در این زمینه اقدامات لازم و اساسی مبنای کار قرار داده شود.

شورای شهر درانتخاب شهردار دغدغه فرهنگی را نظر بگیرند

حجت‌الاسلام امین پورمحمد در خطبه های این هفته نماز جمعه پارس‌آباد اظهار داشت : معیار زندگی سعادتمند، رعایت حدود الهی است  و انسان باید در تمام مراحل  زندگی  رضایت الهی را در نظر بگیرد.

امام جمعه موقت  پارس‌آباد با گرامیداشت هفته دولت گفت: انقلاب اسلامی با تقدیم شهدایی همچون رجائی و باهنر به دنیا فهماند که ملت ایران برای رسیدن به اهداف انقلابی و اسلامی خود، جان خودشان را نیز آماده‌اند تقدیم کنند.

پورمحمد تصریح کرد: انتظار مردم پارس آباد از قوه قضائیه این است که در سریع ترین زمان ممکن نسبت به صدور حکم قاتل آتنا  اصلانی  اقدام نمایند و به اشد مجازات برسد.

خطیب موقت پارس آباد با تبریک به سرپرست جدید و اعضای شورای شهر پارس‌آباد اظهار کرد: انتظار ما این است که اعضای شورای اسلامی شهر پارس‌آباد، در انتخاب شهردار دقت کنند که شهردار آینده دغدغه فرهنگی داشته باشد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار