سردار نقدی در مراسم معرفی فرمانده جدید سپاه امام سجاد (ع)
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم معارفه سردار ترانی به عنوان فرمانده جدید سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: ملت ایران پرچم دار آزادی، آزادگی و عدالت در جهان است. ایران تا زمان محو کامل ظلم و استکبار هیچگاه از پا نمی ایستد. دشمنان بدانند هیچگاه نمی توانند به حق مسلم ملت ایران دست‌درازی کنند.
کد خبر: ۴۹۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۰ 18 June 2015
به گزارش تابناک - جزیره، سردار محمدرضا نقدی بعدازظهر چهارشنبه در مراسم معارفه سردار ترابی فرمانده جدید سپاه امام سجاد و تکریم و تودیع سردار مارانیکه در سالن شرکت گاز استان هرمزگان برگزار شد، بیان داشت: سیاست امروز امریکا جنگ میان مسلمانان و حمله به اماکن مقدس مسلمانان توسط گروه های تروریستی است. داعش ساخته دست آمریکا و اسرائیل است که سعی در ایجاد ناامنی در کشورهای اسلامی دارد.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه شیعه و سنی در عراق و سوریه در کنار هم قرار گرفته اند و در مقابل دشمن واحد به اتحاد رسیده اند، اظهار داشت: آمریکا با دو سیاست متناقض وارد عرصه جنگ با مسلمانان شده است. این کشور زمانی که سفره هفت سین پهن می کند و به زبان فارسی سال نو را تبریک می گوید در حال تجهیز و آموزش گروه هایی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران است.
 
وی عنوان کرد: ملت ایران پرچم دار آزادی، آزادگی و عدالت در جهان است. ایران تا زمان محو کامل ظلم و استکبار هیچگاه از پا نمی ایستد. دشمنان بدانند هیچگاه نمی توانند به حق مسلم ملت ایران دست‌درازی کنند.
 
در مقابل هرگونه خواسته ناحق و نابجا ایستاده ایم
 
سردار نقدی با اشاره به تشییع شکوهمند پیکر ۱۷۵ شهید در تهران یادآور شد: حضور پرشکوه و باورنکردنی مردم در تشییع ۲۷۵ شهید سرافراز هشت سال دفاع مقدس و کربلای ۴ بی سابقه بود و می توان گفت پس از رحلت امام خمینی یک تشییع بی سابقه در کشور رقم خورد.
 
وی عنوان کرد: بصیرت و آزادگی ملت ایران دیروز به رخ جهانیان کشیده شد و حجت بر دشمنان داخلی و خارجی نظام جمهوری اسلامی تمام شد. به عده ای که خسته، درمانده و رفاه زده شده و می خواهند کوله بار مبارزه را زمین گذارند فهماند با نشستن آنها ملت ایران راه خود را رها نمی کند.
 
سردار نقدی افزود: ظرفیت و عزم و اراده محکم ملت ایران هرگونه مانعی را می تواند از پیش روی بردارد. دوران دفاع مقدس بخشی از اداره ملت ایران بود. ملت ایران در جنگ اقتصادی و فرهنگی نیز محکم و استوار ایستاده است.
 
وی خاطرنشان کرد: کابینه ۳۶ میلیونی که شهید رجایی مطرح کردند نباید در اندازه یک شعار باشد که مردم بیایند رای دهند و سپس به خانه هایشان بروند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: ملت ایران در جنگ اقتصادی و فرهنگی محکم و استوار ایستاده است.

لازم بذکر است با حکم سرلشگر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلمی، سردار رضا ترابی به عنوان فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان منصوب شد.
 
سردار ترابی پیش از این در سمتهای جانشین فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه، فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه حضور داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار