وزیر اطلاعات با تاکید بر این که ملت ایران از گزینه های روی میز نمی ترسد ، گفت : راز و رمز عزت و اقتدار ایران شهادت‌ طلبی است .
کد خبر: ۴۹۴۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰ 15 September 2017
به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی پنجشنبه شب در یادواره شهدای فریدونکنار در مصلی قدس این شهرستان افزود : نیروهای رزمنده مازندران در تمامی جبهه‌ها حضور داشتند و با رشادت افتخار می‌آفریدند.
وی با بیان اینکه حضور مازندرانی‌ها در جبهه طبیعی بود ، خاطرنشان کرد : در مازندران نخستین حکومت شیعی تشکیل شد و امام‌زاده‌ها و فرزندانشان به این استان پناه می‌بردند که با استقبال مردم مازندران رو به رو می شدند .
وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه در فرهنگ اسلامی زندگی با ذلت به هیچ عنوان معنایی ندارد ، گفت : مسلمانان دو راه زندگی با عزت و مرگ با شرافت را انتخاب می‌کنند.
علوی با بیان اینکه ملتی که از مرگ بترسد باید زندگی با ذلت را بپذیرد ، افزود : ملتی که در برابر مرگ نترسد و به استقبال آن برود به هیچ عنوان زیر بار ذلت نمی‌رود.
وی تصریح کرد : ملت ایران عزت را می‌خواهد و ذلت را نمی‌پذیرد و این عزت ایران در جهان ثمره شهادت رزمندگان کشور است.
وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه این ملت از گزینه‌های نظامی روی میز نمی‌ترسد اظهار داشت: ملتی که از مرگ نمی‌ترسد از هر گزینه‌ای به ویژه نظامی نمی‌ترسد و در برابر توطئه‌های دشمن ایستاده است.
علوی با بیان اینکه هر کجا که دشمن می‌خواهد مقاومت را به زانو درآورد روحیه شهادت طلبی ملت ایران مانع آن می‌شود گفت: شهادت سربلندی و کرامت ماست و روحیه شهادت طلبی ضامن استقلال و امنیت ماست .
وی با اشاره به اینکه یادواره شهدا خون عزت‌آفرین شهادت را در رگ‌های جامعه به جریان می‌اندازد ، اظهار داشت: روح شهادت طلبی قهرمان پرور است و در جنگ با دشمن رزمندگان ما حتی در اسارت هم حماسه آفریدند.
وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه فرهنگ شهادت در کشور خود را نشان می‌دهد خاطرنشان کرد: دشمن در برابر ملت سربلند و شهادت طلب ایران اسلامی زانو می‌زند.
علوی با بیان اینکه راز و رمز عزت و اقتدار ایران اسلامی شهادت‌طلبی است ، افزود : باید یادواره‌های شهدا را بهتر و با فواصل زمانی کمتر برگزار کرد.
وزیر اطلاعات ضمن تشکر از دست اندارکاران برگزاری یادواره از استاندار مازندران نیز تشکر کرد و گفت : دکتر فلاح استاندار مازندران با ایمان و اخلاص یاد ونام شهدا را زنده نگه می دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار