کد خبر: ۵۰۰۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸ 27 September 2017

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، نمایشگاه عکس "گنج جنگ"ظهر امروز با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در نگارخانه باران اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح این نمایشگاه با بیان اینکه به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی در سطح استان پیش‌بینی شد، اظهار داشت: این هفته فرصت ارزشمندی برای بازخوانی و یادآوری حوادث دوران دفاع مقدس است.

سرهنگ امیرعباس آسمندافزود: انتقال دستاوردها و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان که با جنگ آشنایی ندارند، از مهم‌ترین اهداف اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی به تقارن هفته دفاع مقدس امسال با ایام محرم اشاره کرد و گفت: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس مانند سرداران و پیام‌رسانان کربلا ترکیبی از بصیرت، پاکی، اخلاق و فداکاری را به نمایش گذاشتند.

آسمند برگزاری نمایشگاه عکس را از جمله برنامه‌های این هفته عنوان و بیان کرد: در این نمایشگاه که به همت بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان برپا شد، 30 عکس از ناب‌ترین آثار عکاسان ما در دوران دفاع مقدس در معرض دید عموم قرار گرفته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد ساعات بازدید از این نمایشگاه را 8 تا 12 و 16 تا 19 عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه از امروز تا 15 شهریورماه به مدت 10 روز پذیرای علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت است.

آسمند با اشاره به اینکه این آثار به مراحل مختلف جنگ از پشتیبانی تا خط مقدم می‌پردازد، ادامه داد: انتقال دستاوردها و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان که با جنگ آشنایی ندارند، از مهم‌ترین اهداف اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی بیان کرد: باید تلاش کنیم اندیشه‌های متعالی شهدای والامقام را به نسل‌های پس از جنگ انتقال دهیم و از این طریق دین خود را به امام شهدا و شهیدان عظیم الشأن ادا کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار