رئيس هيئت ووشوي هرمزگان عنوان داشت كه با توجه به برنامه هاي پيشرو، بايد انتظار اتفاقات بزرگي را در ووشوي استان داشت.
کد خبر: ۵۰۳۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰ 20 June 2015
 عليرضا بهرمن در گفت و گو با تابناک - جزیره، با اشاره به برگزاري رقابت هاي قهرماني جوانان و نوجوانان هرمزگان در هفته گذشته، اظهار داشت: اين مسابقات با حضور تمام شهرستان هاي استان و به صورت متمركز برگزار شد. استقبال خوب استان از برگزاري اين پيكارها و رصد نفرات حاضر در آن نشان مي دهد كه در آينده اي نه چندان دور، شاهد قهرمانان پرافتخاري براي استان خواهيم بود.

وي ادامه داد: برنامه هاي استعداديابي هيئت ووشو در استان در مراحلي است كه مي تواند ووشوي هرمزگان را در آستانه جهشي بزرگ قرار دهد. استعداديابي نيز در رده هاي مختلف تالو و ساندا بوده كه باعث شده تا پشتوانه سازي بزرگي در حال انجام باشد كه در اين راستا سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري بندرعباس و همچنين كميته استعداديابي فدراسيون ووشو تاكنون همكاري هاي ويژه اي با هيئت داشته اند.

رئيس هيئت ووشوي هرمزگان به برگزاري رقابت هاي قهرماني بزرگسالان هرمزگان نيز اشاره كرد و افزود: به دليل اينكه پيكارهاي قهرماني كشور در اواخر سال جاري برگزار مي شود، ما نيز با تاخير شاهد انجام قهرماني استان خواهيم بود. بي ترديد ووشوي استان در اين مسابقات حرف هاي زيادي براي گفتن دارد.

وي از برگزاري دوره هاي آموزشي داوري و مربيگري در استان در سال جاري هم خبر داد. بهره من كه هدايت تيم ملي تالو جوانان جمهوري اسلامي ايران را برعهده دارد، در دوره مربيگري ايتاليا نيز كه هفته قبل برگزار شد، حضور يافت و توانست با موفقيت آن را پشت سر بگذارد.

 وي در اين باره گفت: اين دوره كه در تورين برگزار شد، مجموعه اي آموزشي جهت به روز رساني دانش مربيان بود كه از استاندارد بالايي برخوردار بود. حضور در چنين دوره هايي موجب مي شود تا در جريان آخرين دستاوردهاي علمي و فني قرار بگيريم و آن را به ورزشكاران ايراني انتقال دهيم.

بهرمن افزود جهت آمادگي هرچه بهتر در رقابتهاي ووشو قهرماني آسيا، تيم ملي كشورمان را در هفته آينده به اردوي تداركاتي ماكائو اعزام خواهيم كرد و با توجه به اينكه اين اردو بصورت مشترك در كنار تيمهاي ملي كره جنوبي، چين، ماكائو و ژاپن انجام ميشود دستاورد فني بسيار بالايي براي تالو ايران خواهد داشت.

 لازم بذكر است رقابتهاي ووشو قهرماني جوانان آسيا 12 لغايت 20 مرداد ماه سال جاري به ميزباني كشور چين برگزار ميشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار