مدیرعامل موسسه خیریه توان‌بخشی فیاض‌بخش گفت: حدود 600 نفر از معلولان از سن شیرخوارگی تا سالمندی زیرپوشش این موسسه در مشهد قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۵۰۳۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴ 20 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از ستاد خبری سفره‌های همدلی، یوسف کامیار در برنامه سفره‌های همدلی در ارتباط با موسسه خیریه توان‌بخشی فیاض‌بخش اظهار کرد: یکی از نیازهای معلولان ملاقات مردم با آنهاست که این موضوع مورد توجه شهروندان قرار گرفته اما باید افزایش یابد.

وی افزود: حدود 600 نفر از معلولان از سن شیرخوارگی تا سالمندی توسط موسسه خیریه توان‌بخشی فیاض‌بخش زیر پوشش قرار گرفته‌اند که این تعداد شامل دانش‌آموزان و دانشجویان نیز می‌شود.

کامیار بیان کرد: بیشتر این تعداد در سنین طفولیت تا جوانی هستند و حدود 70 نفر دانشجو و دانش‌آموز در بین ما هستند و بیش از نیمی از تعداد 600 نفری که ما آنها را زیر پوشش قرار داد‌ه‌ایم بلاصاحب و بخش عمده آنها نیز از معلولان یتیم هستند.

مدیرعامل موسسه خیریه توان‌بخشی فیاض‌بخش گفت: بیش از 80 درصد از بار مالی موسسه توسط خیران و هیئت امنا تامین می‌شود و بخش دیگر آن نیز توسط بهزیستی در نظر گرفته می‌شود.

کامیار تصریح کرد: دندانپزشکی، آب درمانی، سالن ورزشی و کارگاه‌های موسسه برای معلولان در نظر گرفته شده که در سطح کشور بی‌نظیر است و هدف ما این است که معلولان فعال و احساس ارزشمندی داشته باشند.

وی ادامه داد: در بخش ورزشی نیز مددجویان ورزشکار در این مجموعه در بالاترین سطح فعال هستند و تعدادی از آنها در سطح کشور و حتی جهان و پارالمپیک صاحب عنوان و مقام شده‌اند.

مدیرعامل موسسه خیریه توان‌بخشی فیاض‌بخش اظهار کرد: برنامه سفره‌های همدلی در بحث معلولان اقدامات قابل توجهی انجام داده که این خود جای تقدیر دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار