کد خبر: ۵۰۴۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴ 08 October 2017
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: اطلس نقشه مناطقی که در مسیر بحران ایرانشهر قرار دارد تهیه شده است و در حال جانمایی قنوات این شهر در اطلس هستیم.

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، ایوب کرد در شورای مدیریت بحران استان، درباره مشکلات این حوزه در زمان بحران بیان کرد: سال گذشته در زمان وقوع سیلاب در بخش قنوات ایرانشهر با مشکلات زیادی روبه رو بودیم که باید از مجوزهای غیر قانونی برای بهره برداری از قنات جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: عوامل اجرایی در زمان بحران در این شهرستان با آمادگی لازم پای کار هستند.

کرد در ادامه افزود: در زمینه تصرف غیر قانونی اراضی که در مسیر رودخانه ها قرار گرفته، برنامه ریزی هایی انجام شده است که با پیگیری دستگاه قضایی با رفع تصرف این اراضی در راستای بازگشایی مسیر رودخانه ها اقدام های لازم انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع که قنوات بسیاری در ایرانشهر وجود دارد و با شروع بارندگی و پرشدن قنوات سبب سرازیرشدن آب به سمت منازل مسکونی و آبگرفتگی منازل می شود، باید در این خصوص اقدام های پیشگیرانه انجام شود.

وی همچنین خواستار آموزش و آگاهی مردم در خصوص برخی بحرانها شد و گفت اگر مردم آموزش و تخصص کافی را داشته باشند مشکلات کمتر خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار