مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: ۷۶هزار مازندرانی بیمه روستایی و عشایری هستند.
کد خبر: ۵۰۵۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲ 08 October 2017

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از ایسنا مازندران، کامران اصغری در همایش توجیهی بخشداران استان مازندران در مجتمع بانک کشاورزی بابلسر با بیان اینکه خلایی در بیمه کشاورزان وجود داشت، اظهار کرد: کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران و کشور در چند سال گذشته از بحث مهم بیمه مغفول مانده بود.

وی با بیان اینکه فعالیت کشاورزی بسیار طاقت‌فرسا است، گفت: از سال ۸۳ این طرح اتفاق افتاد و در دولت یازدهم با تلاش بیشتری این امر ادامه پیدا کرد.

 


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه ۷۶ هزار نفر در مازندران بیمه شدند، خاطرنشان کرد: بیشترین کشاورز و روستائی کشور در مازندران زندگی می‌کنند و به صورت نمادین در ابتدای سال در بابلسر احکام این افراد اعطا شد.

 


اصغری با بیان اینکه باید اطلاع‌رسانی در این زمینه مطلوب باشد، افزود: از لحاظ کمیت بیشترین کارگزار در مازندران حضور دارند با حدود ۱۰۰ نفر کارگزاری که وجود دارد باید این موضوع را توجیه و اطلاع‌رسانی کرد.

 


وی تصریح کرد: تنها ضعف موجود در این زمینه بحث اطلاع‌رسانی به این افراد است چرا که هنوز در ابتدای کار قرار داریم و باید بتوان این امر را تقویت کرد.

 


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه باید حقوق ۱۰ روزه مشمولان بیمه افزایش یابد، گفت: باید تعداد مخاطبان بیمه شده در مازندران را افزایش داد و این امر نیازمند یک حرکت جهشی در این استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار