یکی از سرمایه گذاران فعال کشورمان در عرصه بین المللی با اشاره به عزم مدیر عامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش برای توسعه و رونق بیشتر این منطقه، برای مشارکت و سرمایه گذاری در این جزیره مرجانی اعلام آمادگی کرد.
کد خبر: ۵۱۵۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ 28 October 2017

به گزارش تابناک : حسین ثابت کارآفرین و یکی از سرمایه گذار فعال کشورمان جمعه در دیدار با ابراهیم انصاری لاری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، نگاه تحول گرایانه مدیریت جدید این جزیره را انگیزه خود برای سرمایه گذاری در این منطقه عنوان کرد و گفت: حضور انصاری لاری دریچه ای از امید به روی مردم جزیره کیش گشوده است.
وی افزود: مهمترین داشته من تجربه جهانی است که ارزشی بسیار بالاتر از نقدینگی دارد و زمانی این تجربه به منصه ظهور می رسد که مدیری با تفکر و تحول گرا انگیزه های فعالیت را برای من و دیگر سرمایه گذاران ایجاد کند.
وی تاکید کرد که اینک فرصت فراهم شده تا ظرفیت های بالقوه این جزیره شگرف را بالفعل کنیم.
حسین ثابت کار آفرین و سرمایه گذار فعال کشورمان و یکی از سرمایه گذاران مطرح بین المللی است که با احداث اولین مجموعه پارک دلفین و باغ پرندگان کشور ظرفیتی بی نظیر در جزیره کیش ایجاد کرد. این مجموعه و هتل زیبای داریوش یکی از چندین پروژه اجرا شده توسط وی در کیش بود .
این سرمایه گذار خوش فکر چندسالی است ادامه فعالیت های اقتصادی و فرهنگی خود را به مشهد منتقل کرده که احداث مدرسه، هتل، بنیاد فردوسی ثابت به منظور پاسداشت جایگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی و خرید اولین دستگاه هوشمند دیجیتال تصفیه آب در جهت کمک به رفع بحران آب از جمله اقدامات وی در شهر مشهد است.
فعالیت دوباره حسین ثابت در جزیره کیش نوید بخش تحولات زیادی در این منطقه آزاد است و بسیاری از سرمایه گذاران بزرگ نیز به واسطه حسن اعتمادی که به تفکر و عملکرد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دارند برای فعالیت در این جزیره اعلام آمادگی کرده اند.
فرودگاه بین المللی کیش یکی از فعال ترین و اقتصادی ترین فرودگاههای ایران و چهارمین فرودگاه کشور از نظر حجم عملیات پروازی و تردد مسافرین می باشد.


n82710320-71953282
پایانه مسافری بندرگاه تجاری کیش با سطح اشغال ۷۵۰۰ متر مربع و مساحت بنایی در حدود ۱۲۰۰۰مترمربع ، ظرفیت پذیرش روزانه ۳۵۰۰ مسافرا را داراست.
سالانه بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار گردشگر داخلی و خارجی از این جزیره مرجانی بازدید و از ظرفیت های مختلف طبیعی ،تفریحی و گردشگری آن استفاده می کنند.
جزیره کیش با مساحت۹۱٫۵ کیلومتر مربع و جمعیتی حدود ۴۰ هزار نفر در ۱۸ کلیومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است و از نظر تقسیم بندی سیاسی و اداری کشور، در محدوده استان هرمزگان و شهرستان بندر لنگه قرار دارد.





منبع  : ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار