معاون استاندار قم خبر داد:
معاون امور عمرانی استانداری قم گفت: ردیف مستقلی از اعتبارات ملی برای مناسب سازی در نظر گرفته شود تا بتوانیم محیطی مناسب سازی شده برای تردد جانبازان، معلولین، سالمندان، کودکان و افراد کم توان ایجاد کنیم.
کد خبر: ۵۲۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۰ 24 June 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، جواد دلاوری در نخستین جلسه کمیته مناسب سازی استان قم در سال 94 با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و نمایندگان انجمن های جامعه معلولین استان، افزود: موضوع مناسب سازی باید دغدغه همه مدیران دستگاهها باشد و مصوبات این کمیته برای همه دستگاهها لازم الاجراست.

وی با اشاره به کمبود اعتبارات استانی برای این امر، خواستار پیگیری سازمان بهزیستی کشور برای اختصاص اعتبارات برای مناسب سازی اماکن، معابر و مکانهای عمومی شد.

وی بیان کرد: با توجه به اقدامات و فعالیت هایی که همه دستگاه های اجرایی و بانکها در موضوع مناسب سازی داشته اند، استان قم رتبه مناسبی را در بین استان های کشور کسب کرده، اما تا رسیدن به نقطه مطلوب و تامین نیازهای این عزیزان برای تردد و حمل و نقل آسان فاصله زیادی داریم.

دلاوری یادآور شد: لازم است در طراحی پروژه های جدید موضوع مناسب سازی لحاظ شود و اماکن و محیط های قدیمی نیز با تزریق اعتبارات و با اولویت محیط های پرتردد انجام شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار