مهسا پوررحمتی، دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه تبریز، عنوان جوان برتر را در هفتمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) از آن خود کرد.
کد خبر: ۵۲۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹ 24 June 2015
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در این جشنواره از 33 جوان نمونه آذربایجان شرقی در محورهای جوان و قرآن ، طلبه جوان، جوان و طنز و ادبیات، جوان و کار آفرینی، فیلم جوان، جوان و موسیقی، کشاورزی و روستایی جوان، جوان و هنرهای نمایشی و فیلم، جوان و علم و فناوری و پژوهش، جوان و رسانه (خبرنگاران جوان)، جوان و فعالیت های اجتماعی، جوان و هنرهای تجسمی و صنایع دستی، ورزشکار جوان، سرباز جوان، جوان با توانایی های خاص (جوان معلول)، جوان امدادگر، جوان دانش آموز، مددجوی جوان، جوان برتر در عرصه مسایل شهری و مدیریت شهری و جوان مبتکر و مخترع، تقدیر شد که بر همین اساس مهسا پوررحمتی، دانشجوی دانشگاه تبریز در بخش ورزشکار جوان، عنوان برتر را کسب کرد.

همین گزارش حاکیست: در بخشی از لوح سپاس وی که به امضای دکتر سعید شبستری خیابانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی رسیده، آمده است: جشنواره حضرت علی اکبر(ع) فرصتی فراهم ساخت تا از جوانان برومند و فعال استان تجلیل بعمل آید. بدین وسیله انتخاب جنابعالی را به عنوان جوان نمونه در سال 1394 تبریک عرض نموده و موفقیت روزافزون جنابعالی را در تمامی مراحل زندگی تحت زعامت داهیانه مقام معظم رهبری از درگاه حضرت حق خواستارم.

اضافه می نماید: جشنواره حضرت علی اکبر(ع) در راستای شناسایی، معرفی الگوها و تجلیل از جوانان برتـر با تاکید بر ارتقای جایگاه جوانان در محورهای علمی، فرهنگی، هنری و اجتماعی برگزار می شود.

مهسا پور رحمتی دارنده 4 مدال برنز قهرمانی آسیا در رشته شمشیربازی و مقام قهرمانی کشوری در 6 سال متمادی، در حال حاضر کاپیتان تیم ملی شمشیربازی بانوان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار