معاون میراث فرهنگی اردبیل خبر داد:
معاون گردشگری میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: طی سال جاری ۲۸ دوره آموزشی ویژه مراکز گردشگری این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵ 24 June 2015
به گزارش ایرنا، قادر تقی زاده با اذعان به نقش آموزش در ارائه خدمات مناسب از سوی مراکز گردشگری تصریح کرد: بررسی ها نشان می دهد مراکز گردشگری استان نیازمند ارتقا آموزش مدیران و کارکنان خود است.

وی افزود: بر همین اساس برنامه ریزی هایی جهت آموزش فعالان بخش گردشگری تدارک دیده شده است و تمدید پروانه بهره برداری منوط به آموزش مدیران و کارکنان پیش بینی شده است.

به گفته معاون گردشگری میراث فرهنگی استان هر چند ضرورت آموزش نهادینه شده اما انتظار می رود تقاضا و استقبال از سوی فعالان بخش گردشگری افزایش یابد.

وی موفقیت در توسعه بخش گردشگری استان را به روز کردن و تطابق با استانداردها دانست و تاکید کرد: در واقع دوره های آموزشی با هدف ارتقا سطح استانداردهای رفتاری و عملکردی مراکز اقامتی برگزار می شود.

تقی زاده در عین حال از الزامی بودن آموزش برندگان مناقصات مجموعه های آب های گرم خبر داد و گفت: یکی از مشکلات فعلی در بخش گردشگری عدم تفکیک مالکیت از مدیریت است.

این مسئول تاکید دارد که در اغلب مواقع بهره بدراری گمان می کند مدیر نیز می تواند باشد اما در عمل مدیریت نیازمند آموزه هایی است که بدون برخورداری فرد موفق نخواهد بود.

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان تاکید دارد که این نهاد اجرایی با به کار گیری ظرفیت های مختلف به دنبال بهبود خدمات ارائه شده در بخش گردشگری است.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار