مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: وزیر محترم ورزش هم با این انتقال مخالف است.
کد خبر: ۵۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳ 27 June 2015
رضا گل‌محمدی در مورد جلسه فردا با مدیرعامل سایپا گفت: قرار است در این جلسه در مورد ادامه همکاری باشگاه سایپا در استان البرز بحث و گفت‌وگو کنیم.

وی در مورد اینکه ظاهرا مدیران باشگاه سایپا بر  مواضع قبلی خود مبنی بر حضور خود در تهران اصرار دارند، گفت: مواضع ما از مواضع 1+5 شدیدتر نیست. مواضع هر دو طرف در داخل نظام جمهوری اسلامی است. فردا ما دلایل خودمان را اعلام می‌کنیم. ضمن اینکه وزیر محترم ورزش هم با این انتقال مخالف است و ایشان گفته باشگاه سایپا فقط در صورت رضایت مدیرکل ورزش استان البرز منتقل شود که ما هم به این مسئله رضایت نمی‌دهیم.

گل‌محمدی در مورد اینکه مسئولان باشگاه سایپا می‌گویند ما از ابتدا پروانه فعالیت‌مان در تهران صادر شده بود، گفت: در گذشته کرج هم جزو تهران بود. ضمن اینکه اکنون گروه خودروسازی سایپا زیر نظر اداره کل کار و اجتماعی استان البرز است. بنابراین باشگاه سایپا اکنون جزو استان البرز محسوب می‌شود.

وی با اشاره به ورزشگاه استاندارد انقلاب کرج گفت: باشگاه سایپا می‌خواهد کدام ورزشگاه را به کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان ورزشگاه استاندارد خود معرفی کند. ما یک باشگاه سایپا می‌شناسیم که به کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان باشگاه خصوصی معرفی شده است. آیا واقعا باشگاه سایپا همه چیزش مستقل است؟
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار