دادستان یزد:
دادستان عمومی و انقلاب استان یزد با اشاره به نقش تأثیرگذار ستاد صبر در راستای کاهش جرائم، گفت: خوشبختانه با توجه به همکاری سایر دستگاه‌ها استان یزد درگیر پرونده‌های امنیتی و سنگین قضایی نیست.
کد خبر: ۵۴۱۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶ 19 December 2017

به گزارش تابناک یزد، دادستان عمومی و انقلاب استان یزد با اشاره به نقش تأثیرگذار ستاد صبر در راستای کاهش جرائم، گفت: خوشبختانه با توجه به همکاری سایر دستگاه‌ها استان یزد درگیر پرونده‌های امنیتی و سنگین قضایی نیست.  

علی‌اکبر شمس در نشست ستاد استانی صبر با اشاره به گزارشی از آمار پرونده‌های در سال جاری، گفت: ضرب‌وجرح عمدی و خرد، ایراد و صدمات بدنی غیرعمدی در اثر تصادفات، توهین به اشخاص، تهدید، سرقت، جرائم مواد مخدر، تخریب، خیانت‌درامانت و افترا رتبه‌های اول تا نهم جرائم یزد را تشکیل می‌دهند که از این تعداد هفت فقره آن‌ها قابل‌بخشش و گذشت است.
وی با تأکید بر نقش تأثیرگذار این ستاد در راستای کاهش این جرائم و سازشی کردن این قبیل پرونده‌ها، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با توجه به همکاری سایر دستگاه‌ها استان یزد درگیر پرونده‌های امنیتی و سنگین قضایی نیست؛ لذا این ستاد در استان از جایگاه خوبی برخوردار است و قطعاً اگر همکاری و همیاری بیشتری در این راستا وجود داشته باشد به نتایج ملموس‌تری دست خواهیم یافت.
دادستان عمومی و انقلاب یزد بابیان اینکه ستاد صبر استان می‌تواند به ما در پیشبرد بهتر برنامه‌های صلح و سازش کمک کند، اضافه کرد: ما این آمادگی این راداریم که با این ستاد همکاری خوبی داشته باشیم تا بتوانیم شاهد موفقیت‌های خوبی در این حوزه باشیم/اخبارحقوقی
✅ کانال دیده بانی یزد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار