جانشین یگان ویژه استان ایلام:
جانشین یگان ویژه استان ایلام یکی از ویژگی های منتظرین امام زمان (عج) حفظ آمادگی دانست وگفت: ما باید از هر جهت آماده باشیم ،آمادگی نظامی، آمادگی اعتقادی ،آمادگی فرهنگی شامل آن می شود.
کد خبر: ۵۴۴۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ 28 December 2017

به گزارش تابناک ایلام ؛  سرهنگ تقی چولکی درجمع کارکنان این یگان اظهارداشت: مردم نیروی انتظامی را امانتدار خود می‌دانند و اصل مأموریت ما دفاع از ارزش‌های اسلامی است، اهداف امام، شهدا و نیروی انتظامی این است که اهداف اسلامی پابرجا باشد.


وی افزود: ایمان به خدا، اعتقاد بالای مردم به ائمه و اطاعت محض از ولایت فقیه اصلی ترین دلیل پیروزی مردم در جنگ علیه باطل بود و این دستاوردهای بزرگ آن زمان را که نشانه ایستادگی ملت ایران در مقابل ابرقدرتهای جهان بود را باید حفظ کرد.


جانشین یگان ویژه استان ایلام با اشاره به شهدای نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: ما پس از چند دهه از دروان دفاع مقدس شاهد شهادت افراد خدوم پلیس در ماموریت های متفاوت هستیم که همین موضوع نیز نشات گرفته از فرهنگ دفاع مقدس است زیرا خون های زیادی پای این انقلاب و امنیت و اقتدار کشور ریخته شده است که باید با ارج نهادن به ارزش های دفاع مقدس از این خون ها دفاع کرد و این وظیفه همه است.


سرهنگ چولکی تصریح کرد:نیروهای نظامی و انتظامی برای مقابله با هر نوع تجاوز و نا امنی که زندگی مردم و امنیت جامعه را به خطر بیاندازد آماده باشندو مطمئن باشید هیچ کار و برنامه ای بدون مشارکت و حضور مردم راه به جایی نمی برد و ما همواره به حمایت و همکاری مردم افتخار کرده ایم و از آن استقبال کرده و با پشتبانی همین مردم بهتر از گذشته ازارزشهای اسلامی، اخلاقی، انسانی و ملی و شرافت و ناموس و اعتقادات و آرامش مردم دفاع خواهیم کرد.


این مقام انتظامی ماموريت هاي یگان ویژه را، وابسته به تقوا ،اخلاق و تخصص در كاركنان عنوان کردوگفت: یگان ویژه نيرويي هميشه آماده و مقتدر درعرصه خدمتگزاري وخدمت رساني به مردم است و خدمت در لباس نيروي انتظامي يك توفيق الهي است، کار و تلاش در راستاي خدمت به مردم و ايجاد امنيت علاوه بر پاداش دنيوي ، با پاداش و اجر اخروي نيز همراه خواهد بود.


چولکی درخاتمه با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري به نيروي انتظامي که در ارتقاي سطح امنيت به هيچ حدي قانع نباشيد ، بیان کرد: ناجا در ايجاد امنيت هيچ محدوديتي ندارد و بايد همواره در راستاي برقراي نظم و امنيت کشور تلاش کند چراکه لازمه برقراري امنيت توسط پليس اقتدار و ترحم اين نيرو در جامعه است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار