کاظمی با بیان اینکه امروز عده‌ای به دنبال مایوس کردن مردم از دولت دوازدهم هستند، تاکید کرد: این طرح را افرادی اجرا می‌کنند که در دولت نهم و دهم چشمشان را روی همه کاستی‌ها با آن همه درآمد بستند و مهر سکوت بر دهان خود زدند.
کد خبر: ۵۵۵۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸ 22 January 2018

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) با سابقه طولانی بسیار پرتجربه است و اخبار منتشر شده آن در حوزه‌های مختلف، درست و منطبق بر واقعیت است.

 به گزارش ایرنا؛ محمد کاظمی اظهار کرد: روند انتشار اخبار در ایرنا، برخلاف برخی خبرگزاری‌ها که جانبدارانه نسبت به انتشار اخبار عمل می‌کنند، روندی منصفانه است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه دولت تریبونی در صدا و سیما ندارد، ایرنا باید قویتر نسبت به انعکاس اخبار خدمات و فعالیت‌های دولت تدبیر و امید عمل کند.

کاظمی با بیان اینکه امروز عده‌ای به دنبال مایوس کردن مردم از دولت دوازدهم هستند، تاکید کرد: این طرح را افرادی اجرا می‌کنند که در دولت نهم و دهم چشمشان را روی همه کاستی‌ها با آن همه درآمد بستند و مهر سکوت بر دهان خود زدند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وظیفه ایرنا در انعکاس خدمات دولت در مقابل هجمه‌های کنونی سنگین است، تاکید کرد: در این شرایط خبرگزاری جمهوری اسلامی باید نسبت به انعکاس فعالیت‌های مثبت و موثر دولت قوی‌تر عمل کند.

کاظمی اضافه کرد: مردم محرم این نظام هستند و دولت باید تمامی مسایل، مشکلات و واقعیت‌ها را با مردم در میان بگذارد و بیشتر با مردم ارتباط داشته باشد.

وی با اشاره به خدمات مثبت دولت تدبیر و امید در سال‌های گذشته، گفت: حجت الاسلام دکتر حسن روحانی همواره به دنبال حل مطالبات و درخواست‌های مردم است، اما در این مسیر موانع و مشکلاتی زیادی پیش روی دولت وجود دارد.

کاظمی نحوه تعامل خود با رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها را بسیار خوب عنوان کرد و افزود: ما باید در کنار بیان مسایل و مشکلات، تلاش‌ها و خدمات نظام و دولت را نیز بگوییم و امیدوارانه با آن‌ها صحبت کنیم.

وی با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب اظهار کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون شاخص‌های توسعه در تمامی زمینه‌ها دست کم ۱۵ برابر رشد داشته است که همه این خدمات باید برای مردم بازگو شود.

وی توسعه روستاها، بردن امکانات به شهرها، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل ریلی، راه ها، فرودگاه ها، توسعه راه‌های روستایی، گاز، برق و آب را از جمله خدمات پس از پیروزی انقلاب برشمرد و بیان کرد: در کنار بیان خدمات، باید از مردم برای حل مشکلات کمک بخواهیم.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت با اشاره به خدمات انجام شده در حوزه انتخابیه خود در شهرستان ملایر، گفت: ایجاد اشتغال، رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی و ازدواج جوانان از عمده‌ترین مشکلات این شهرستان است، اما اقدامات بسیار خوبی برای حل مشکلات و توسعه ملایر انجام داده ایم.

کاظمی توسعه راه‌های روستایی، بهداشت و درمان، بهسازی روستایی، راه اندازی واحد‌های بزرگ تولیدی، ثبت ملایر به عنوان شهر ملی مبل و منبت، انجام اقدامات لازم برای ثبت جهانی انگور ملایر و کسب موفقیت‌های مهم در سایر حوزه‌ها را از جمله اقدامات انجام شده در این شهرستان عنوان کرد.

وی در عین حال همدلی، همراهی و وفاق نمایندگان مردم ملایر در مجلس و مجموعه مدیران این شهرستان را بسیار خوب ارزیابی کرد و آن را عاملی مهم برای توسعه دانست و ابراز امیدواری کرد: با تعامل و ارتباط مستمر با مردم و رسانه‌ها بتوانیم در این مسیر گام‌های موثرتری برداریم.

رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان همدان نیز با تقدیر از تعامل خوب نماینده مردم ملایر در مجلس با رسانه‌ها به ویژه خبرگزاری ایرنا، گفت: به طور قطع این تعامل و همکاری ارزنده، زمینه‌ای برای پیشبرد اهداف دولت و گامی برای حل بهتر مسایل و مشکلات مردم و جامعه است.

سعید زارع کندجانی با اشاره به ظرفیت‌های بسیار خوب ملایر در زمینه‌های مختلف صنعت، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: استمرار تعامل و همکاری نمایندگان ملایر با رسانه ها، برای تقویت و شناسایی این ظرفیت‌ها ضروری است.

وی تاکید کرد: همچنین باید با برنامه ریزی‌های مطلوب از ظرفیت‌های بالقوه ملایر در حوزه‌های مختلف برای رویداد مهم همدان ۲۰۱۸ بهره گرفت.

محمد کاظمی نماینده مردم ملایر و نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شامگاه شنبه از مرکز خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) در همدان بازدید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار