معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر از اقامه نماز جماعت صبح در 85 مسجد شهری و روستایی استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۵۵۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴ 01 July 2015
تابناک بوشهر: سعید زرین‌فر در نشست دبیران ستاد اقامه نماز استان بوشهر با بیان اینکه انجام فریضه نماز به صورت جماعت مورد تاکید مسئولان است اظهار داشت: باید رویکرد اساسی ستادهای اقامه نماز در ترویج و اشاعه این فرهنگ در نقاط مختلف باشد.

وی، با بیان اینکه اقامه نماز مایه خیر و برکت و مصون ماندن جامعه از آسیب‌ها می‌شود افزود: اقامه نماز به صورت جماعت از ثواب و برکات مهمی برخوردار است که باید این مهم فرهنگ سازی شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت رسانه ملی در امر ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز جماعت بیان کرد: با استفاده از ابزار هنر، فیلم و پویانمایی، فعال سازی سازمان‌های مردم نهاد و توسعه و تقویت یاوران نماز می‌توان در فرهنگ اقامه نماز جماعت که نقش مهمی در ابعاد اجتماع دارد تلاش کرد.

زرین‌فر با بیان اینکه توجه به فریضه اقامه نماز جماعت به ایجاد جامعه سالم کمک می‌کند، گفت: اهمیت دادن به اقامه نماز جماعت ضمن اینکه سبب می‌شود جامعه سالم داشته باشیم، موجب می‌شود که انسان‌ها راه سعادت و خوشبختی را بهتر بشناسند.

وی با تاکید بر این نکته که باید در حوزه ترویج فرهنگ نماز جماعت تلاش بیشتری شود گفت: باید برای اقامه نماز جماعت بسترهای لازم را فراهم کنیم که یکی از مهم‌ترین مسایل برای اقامه نماز جماعت، وجود ائمه جماعت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر با بیان اینکه نماز جماعت آثار و برکات مهمی دارد افزود: نماز جماعت سبب می‌شود تا بهترین و کامل‌ترین ذکر که خداوند متعال به صورت یومیه برای هر انسان مسلمان به عنوان فریضه قرار داده است، مورد توجه عمیق‌تر قرار گیرد.

زرین‌فر با تاکید بر اینکه فرهنگ اقامه نماز جماعت باید در جامعه ترویج و نهادینه شود، تصریح کرد: اقامه نماز انسان را به خدا نزدیک و جامعه را به سوی خیر و سعادتمندی سوق می‌دهد که این مهم با جماعت ثواب بیشتری دارد.

وی، با بیان اینکه اکنون در بیشتر مساجد استان بوشهر نماز جماعت برپا می‌شود افزود: با توجه به اهمیت برپایی اقامه نماز جماعت با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی ستاد اقامه نماز کشور، در 35 مسجد استان بوشهر نماز جماعت صبح به امامت ائمه جماعات برگزار می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر از اقامه نماز جماعت صبح در 85 مسجد شهری و روستایی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: علاوه بر 35 مسجد مذکور، با برنامه‌ریزی صورت گرفته، امیدوار هستیم در 50 روستای استان بوشهر نیز نماز جماعت صبح اقامه شود.

حجت‌الاسلام عباس خشنود رئیس ستاد اقامه نماز استان بوشهر نیز در این نشست با تقدیر از همکاری مسئولان استان بوشهر خواستار فرهنگ‌سازی در ترویج نماز در جامعه شد.
منبع: تابناک
برچسب ها: مسجد ، نماز ، سعید زرین فر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار