نماینده مردم مرودشت گفت: دولت اعتبارات بسیار خوبی به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای حل مشکل اشتغال در نظر گرفته است.
کد خبر: ۵۵۸۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 29 January 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: محمد مهدی برومندی نماینده مردم مرودشت در جلسه علنی در موافقت با کلیات لایحه بودجه 97 اظهار کرد: در لایحه بودجه 97 توجه اساسی به حل مشکلات کشور به ویژه حوزه های اقتصادی شده است.

وی با بیان اینکه اعتبارات خوبی برای حل مشکل کم آبی کشور در بودجه 97 در نظر گرفته شده است، گفت: پیمانکاران مطالبات گوناگونی دارند که این مسئله در اجرای پروژه های عمرانی اختلال ایجاد کرده است که باید این مشکل در بودجه حل شود.

نماینده مردم مرودشت با اشاره به اینکه برای حل مشکل اشتغال دولت اعتباراتی را به صورت مستقیم و غیر مستقیم در نظر گرفته است، تصریح کرد: حدود 56 هزار میلیارد تومان از ظرفیت هایی چون منابع بانکها، عوارض و مالیاتی به صورت مستقیم برای افزایش اشتغال اعتبار در نظر گرفته شده است.

برومندی با بیان اینکه معافیت مالیاتی از 2 ملیون تومان به 2 میلیون و 300 هزار تومان از اقدامات خوبی است که در این بودجه به آن توجه شده است، اظهار کرد: یکی از دیگر از ویژگی های مهم لایحه بودجه 97 عدم افزایش تعرفه ها است.

نماینده مردم مرودشت اظهار کرد: گردشگری از ظرفیت های بسیار ارزشمند کشور است که حدود 15 هزار میلیارد تومان در قالب پروژه های گوناگون برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری در این بودجه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه اولویت های برنامه ششم توسعه به خصوص در بحث آبرسانی در بودجه 97 رعایت شده است، گفت: آبخیزداری یکی از راهکارهای اساسی برای مبارزه با خشکسالی است که از صندوق توسعه ملی مبلغی برای آن در نظر گرفته شده است.

برومندی با تاکید بر اینکه برای برونگرا کردن اقتصاد باید ارتباطات تجاریمان با کشورهای دیگر را تقویت کنیم، خاطر نشان کرد: در بودجه 97 حدود 3هزار و 500 میلیارد تومان برای پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش اختصاص یافته است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار