در لیگ برتر فوتبال امید؛
تیم فوتبال امید صبای قم در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال امید در خانه مغلوب خونه به خونه بابل شد.
کد خبر: ۵۶۰۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳ 01 February 2018

به گزارش تابناک قم، هجدهمین هفته از رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور برگزار شد و تیم فوتبال صبای قم در یکی از دیدارهای روز چهارشنبه در قم برابر تیم مدعی قهرمانی خونه به خونه بابل شکست خورد و در آستانه سقوط قرار گرفت.

در این مسابقه که در ورزشگاه تختی قم برگزار شد تیم صبای قم ۳ بر صفر برابر خونه به خونه بازنده شد و با این نتیجه همچنان در قعر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال امید قرار گرفت در حالی که تنها ۴ هفته به پایان این مسابقات باقی مانده است.

صبا در روزی که اسیر توانمندی بازیکنان حریف شد ۳ گل از خونه به خونه دریافت کرد تا پس از شکست سنگین در بازی رفت در بابل، باز هم بازنده شود و امید این تیم به بقا در لیگ برتر فوتبال امید به کمترین حد ممکن برسد و صبا خود را آماده وداع با لیگ برتر کند.

رضا آقابابایی  در دقیقه ۳۰، رضا پورهاشم  در دقیقه ۶۵ و ابراهیم عالی زاده در دقیقه ۷۳ برای تیم خونه به خونه مازندران گلزنی کردند تا این تیم در بالای جدول همچنان همراه با ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان برای قهرمانی بجنگد.

صبا در انتهای جدول ۱۲ تیمی لیگ برتر امید ۱۲ امتیاز دارد و فاصله این تیم با محدوده بقا در لیگ به گونه‌ای است که تیم رده دهم جدول باید حداقل در ۳ بازی از ۴ بازی باقی مانده خود شکست بخورد و صبا نیز در ۳ بازی از ۴ بازی باقی مانده خود  برنده شود.

در جدول لیگ برتر امید علاوه بر صبای ۱۲ امتیازی، تیم حفاری خوزستان نیز با ۱۳ امتیاز دیگر تیم حاضر در محدوده سقوط جدول است و فاصله این تیم‌ها با تیم‌های بالاتر سبب شده، صبا و حفاری شانس کمی برای بقا داشته باشند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار