رییس اداره ورزش و جوانان آق قلا از پایان رقابت های مرحله دوم والیبال نشسته دسته اول کشور در این شهرستان از توابع استان گلستان خبر داد و گفت: این مسابقات با برتری مطلق هیات البرز به پایان رسید.
کد خبر: ۵۶۳۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳ 09 February 2018

به گزارش تابناک : امانگلدی گرکز شامگاه پنجشنبه اظهار کرد: هر دو نماینده گلستان از صعود به دور نهایی این رقابت ها بازماندند.
وی گفت: این مسابقات از سه شنبه 17 بهمن تا 199 این ماه در سالن امام خمینی (ره) شهر آق قلا و با حضور تیم های پاساژاسماعیلی آق قلا، بیمه دانا گرگان، مخابرات خراسان رضوی، هیات البرز و نفت و گاز گچساران به صورت دوره ای برگزار شد و مخابرات خراسان رضوی و نفت و گاز گچساران به عنوان تیم های دوم و سوم به دور نهایی این رقابت ها صعود کردند.
به گفته وی؛ در این رقابت ها پاساژ اسماعیلی آق قلا به عنوان میزبان بدون کسب پیروزی به کار خود پایان داد و بیمه دانا گرگان دیگر نماینده استان گلستان با برتری در برابر تیم آق قلا به عنوان چهارمی بسنده کرد.
وی افزود: تیم هیات والیبال نشسته اردبیل هم در این مسابقات حاضر نشد.
طاهر صحنه، جمال الدین گرکز، عبدالجبار صداقت، جعفرعدلی، عظیم صحنه، قاسم إسلامی، محمد سن سبلی(کاپیتان)، ارازمحمد مختوم، عبدالشاهد اونق، سیف الله صحنه، حمزه پانق و تاج محمد توکلی بازیکنان تیم پاساژ اسماعیلی آق قلا بودند که با هدایت حاج رئوف توکلی در این مسابقات شرکت کردند.
آق قلا در 15 کیلومتری شمال گرگان واقع است.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار