نایب رئیس اتاق اصناف کرمانشاه از آغاز فروش فوق‌العاده با تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی در واحد‌های صنفی کرمانشاه به مناسبت ایام پایان سال خبر داد.
کد خبر: ۵۷۲۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱ 28 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،موسی سلیمی از شروع فوش فوق‌العاده در واحد‌های صنفی کرمانشاه از چند روز قبل خبر داد که تا ۱۵ فروردین ادامه دارد و گفت:واحد‌ها موظفند اجناس خود را با ۱۰ تا ۱۵ درصد تحفیف به مردم عرضه کنند.

وی اظهار کرد: واحد‌هایی که فروش فوق‌العاده دارند باید با نصب بنر درب مغازه اعلام کنند تا مردم بتوانند آن‌ها را تشخیص دهند.

نایب رئیس اتاق اصناف کرمانشاه یادآوری کرد: فروش فوق‌العاده در واحد‌های صنفی عرضه پوشاک، آجیل، کیف و کفش، مرغ و ماهی، قصابی‌ها، مرغ و ماهی فروشی‌ها و خرازی‌هااجرا می‌شود.

سلیمی با بیان اینکه این طرح جایگزین نمایشگاه بهاره خواهد بود، تاکید کرد: در سال‌های گذشته اصناف نسبت به برپایی نمایشگاه بهاره بسیار اعتراض داشتند که باعث کسادی بازار آن‌ها
‌می‌شود و از همین رو امسال دیگر این نمایشگاه برگزار نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به علاوه واحد‌های صنفی عرضه کننده اقلام اساسی مورد نیاز مردم از جمله برنج، گوشت، روغن، قند و شکر، مرغ و ... حق هیچگونه افزایش قیمتی در اجناسخود ندارند.

نایب رئیس اتاق اصناف کرمانشاه از پای کار بودن حدود ۳۰۰ بازرس اتحادیه‌ها در این ایام هم خبر داد که نظارت بر بازار را در کنار سایر مراجع نظارتی بر عهده دارند.

به گفته این مسئول، یکی از مهمترین مراکزی که در این ایام روی آن‌ها نظارت می‌شود شرکت‌های خدماتی است که برای تمیزی منازل نیرو می‌فرستند.

سلیمی با بیان اینکه نیرو‌های کار این شرکت‌ها حتما باید از فیلتر‌های مشخصی عبور کرده باشند، عنوان کرد: تعرفه هر ساعت کار نیز مشخص است.

وی از نظارت جدی بر سایر مراکز خدماتی مانند قالیشویی‌ها و خشکشویی‌ها هم خبر داد.

نایب رئیس اتاق اصناف کرمانشاه خاطرنشان کرد: رستوران‌ها، کبابی‌ها، مراکز عرضه غذای اماده و ... نیز که در این ایام بیشتر مورد استفاده گردشگران است با جدیت رصد خواهندشد.

سلیمی با بیان اینکه آرامش بر بازار شب عید کرمانشاه حاکم است، گفت: تلاش می‌کنیم مردم بتوانند بدون کوچکترین مشکلی خرید نوروزی خود را انجام دهند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار