شهردار تبریز به همراه جمعی از اعضای شورای شهر تبریز با فرماندار جدید تبریز دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۵۷۴۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷ 05 March 2018

مهندس ایرج شهین‌باهر در دیداری که به همراه جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر با فرماندار شهرستان تبریز داشت، ضمن تبریک انتصاب وی، بر لزوم تقویت همکاری و همگرایی بین مدیریت شهری و فرمانداری تاکید کرد.

شهردار تبریز با اشاره به این که بخشی از ترافیک شهر تبریز، از مسیرهای روستایی حومه شهر نشات می‌گیرد، خاطرنشان کرد: طراحی مسیرهای حمل‌و‌نقل و ایجاد سیکل‌ ترکیبی، راهکاری است که می‌تواند ورود خودرو به شهر را کاهش داده و باعث تردد ایمن و ارزان روستائیان شود.

دیدار تیم مدیریت شهری با مدییریت سیاسی تبریز
 

وی اظهار داشت: این مسیرها می‌تواند با در نظر داشتن تکمیل و توسعه خطوط مترو، طراحی شود تا در آینده نیز کارکرد بیشتری داشته باشد.

شهین‌باهر ادامه داد: با توجه به ماموریت‌ها و نظارت‌های فرمانداری در مورد روستاها، امیدواریم زمینه‌های اجرایی این راهکار هر چه سریع‌تر فراهم شود.

شهردار تبریز اجرای پیاده‌راه جمهوری اسلامی را یک ضرورت اجتماعی و ترافیکی خواند و افزود: امیدواریم مقاومت‌هایی که در مسیر این پروژه پیش آمده، با توجه ویژه مدیریت استان، پیگیری فرماندار محترم و همراهی نماینده معزز ولی‌فقیه در استان، برطرف شده و زمینه اجرای پروژه هر چه سریع‌تر فراهم شود.

اکبرنژاد، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این دیدار، با اشاره به تعامل شورای اسلامی شهر و فرمانداری خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر، در کنار تفاوت‌ دیدگاه‌ها و اختلاف سلایق، در مورد توسعه و پیشرفت شهر، متفق و یکدل هستند.

وی با بیان این‌که برخورد شورا با توسعه شهر، معقول و منطقی است، افزود: تصمیمات شورا نیازمند پشتیبانی و حمایت فرمانداری محترم است.

علیار راستگو، فرماندار شهرستان تبریز نیز با قدردانی از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گفت: فرمانداری از هماهنگی و هم‌افزایی بین شورای اسلامی شهر حمایت می کند.

وی با تاکید بر تمرکز در بحث‌ تصمیم‌سازی و اجرا گفت: مطابق قانون، فرمانداری، ناظر تصمیمات و در عین حال، حامی و پشتیبان شورا است.

فرماندار تبریز اظهار امیدواری کرد همگرایی سه مجموعه شهرداری، شورا و فرمانداری موجب حل مشکلات و رفع نیازهای شهر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار