فرمانده درياباني استان هرمزگان از شناسايي و انهدام باند بزرگ از قاچاقچيان سيگار و کشف محموله سيگار قاچاق به ارزش 400 میلیارد ریال دراستان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۲۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ 25 March 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ"علي اصغر خرم روي" در تشریح این خبر، اظهارداشت: در اجراي فرامين مقام معظم رهبري(مدظله العالي) و تدابير فرمانده مرزباني ناجا و نیز توجه به پيامدهاي مخرب و تاثيرگذار پديده قاچاق بر اقتصاد کشور، برخورد قاطع با باندها و شبکه هاي سازمان يافته قاچاق کالا و ارز به صورت ويژه در دستور کار فرماندهي مرزبانی استان هرمزگان قرار گرفت.

اين مقام انتظامي از کشف بزرگترين محموله سيگار قاچاق و انهدام باند بزرگ قاچاقچيان سيگار در هرمزگان خبر داد و افزود: دریابانان این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتي،مراقبت هاي ويژه و با تلاش هاي شبانه روزي، یک باند را كه به صورت كلان اقدام به قاچاق سیگار مي كردند را شناسايي و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده درياباني استان هرمزگان افزود :با اقدام به موقع عوامل اطلاعات درياباني هرمزگان و دريك عمليات سريع و غافلگيرانه، یک فروند شناور موتور لنج حامل محموله سيگار قاچاق در آب هاي استان شناسايي و توقيف شد.

وي خاطرنشان کرد: در بازرسی از شناور توقیفی،بيش از 50 ميليون نخ سیگار قاچاق به ارزش 400 ميليارد ريال كشف شد كه بزرگترين كشف سيگار در سال های گذشته به شمار می آید؛ در این عملیات 8 متهم دستگیر شدند و اقدامات قانوني از طريق مراجع قضائي به صورت ويژه در حال پيگيري است.

سرهنگ خرم روي با بیان اینکه این محموله قرار بود به صورت قاچاق وارد بازار کشور شود، تصریح کرد:  درياباني هرمزگان با عزم جدي خود براي مبارزه با پديده سازمان يافته قاچاق،اجازه هيچ گونه فعاليت سودجويانه را در مناطق ساحلي و دريايي استان نخواهد داد.

 

 

منبع : پایگاه خبری پلیس 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار